• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • idiblon yes

I've got a bike you can ride it if you'd like!

Mad as snow: Vad hette du innan? Alltså inte för att jag tror att du ger mig infon, men jag är så förbannat nyfiken!

Vilar vid denna källa...
  • Semper Idem
    idiblon yes skrev 2010-06-28 19:44:05 följande:
  • Jazza
    idiblon yes skrev 2010-06-28 19:44:05 följande:

Mad as snow: Vad hette du innan? Alltså inte för att jag tror att du ger mig infon, men jag är så förbannat nyfiken!
    Vilar vid denna källa...
    *viskar*: Incontinentia Buttocks
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Michisen
    Jazza skrev 2010-06-28 19:48:35 följande:
    Oh, var det inte du som var gift med Biggus Dickus?
  • Jazza
    Michisen skrev 2010-06-28 19:50:25 följande:
    Oh, var det inte du som var gift med Biggus Dickus?
    Bigguff Dickuff 
  • idiblon yes
    Jazza skrev 2010-06-28 19:48:35 följande:
    Nämen slyjta nyyj.
    Vilar vid denna källa...
  • Skehamn2010

pipigt marsvin!

Ni är bara avundsjuka på min vackra stämma :)
    Inte alla som har en sådan unik röst som jag :P

Anonyhm....Jag är visst klok, du förstår det bara inte :P

Lövet...du är en av dom mest vettiga personerna här på sajten. Gillar dig skarpt.

Bonanza känner jag inte till, får återkomma när jag kollat upp personen mer.

Hercule....du är som du är. Du ska dock alltid bråka med mig i mina trådar, inte sitter du på händerna då inte :P

• Skehamn2010

Idiblon yes är en ganska kul prick, kanske inte delar åsikter så ofta men ja du är en del av FL helt enkelt!

• Jazza
    Skehamn2010 skrev 2010-06-28 20:00:18 följande:
    pipigt marsvin!

Lövet...du är en av dom mest vettiga personerna här på sajten. Gillar dig skarpt.

Hercule....du är som du är. Du ska dock alltid bråka med mig i mina trådar, inte sitter du på händerna då inte :P
    Hahaha!
    Skehamn: Jag gillar dig mer och mer. Ibland är dina omröstningar helt störda och det är väldigt kul att du gör folk så upprörda. Oftast försöker jag sätta mig in i ditt sätt att tänka, men det brukar skilja sig avsevärt från mitt, vilket gör att jag knappt bemödar mig (säger ju mer om mig än dig, dock)
  • Anonyhm
    Skehamn2010 skrev 2010-06-28 20:00:18 följande:
    pipigt marsvin!

Jag tror inte att du är så jäkla dum som du verkar ibland. Ofta lyssnar du och är villig att ändra dig till det bättre, dvs MIN åsikt ( ) eller så brukar du kunna ge en förklaring som inte alls överensstämmer med hur du framstår i din egen TS. Du är nog lite som jag. Alldeles för snabb på tangenterna och inser i efterhand att det du skriver lätt kan feltolkas. Det är vid mer än ett tillfälle jag läst en TS av dig och tänkt att du måste vara full eller dum och sedan ändrat mig när du förklarat dig närmre. 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?