• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Hercule
    Hercule skrev 2010-06-28 18:17:05 följande:
    Observera knappen uppe till höger i inlägget med en hand på (inte den som ser ut som två lodräta små streck alltså). 
    Den kanske ser ut som två små sexor när jag tänker efter ...
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 18:17:05 följande:
    Observera knappen uppe till höger i inlägget med en hand på (inte den som ser ut som två lodräta små streck alltså). 
    Hur ser en hand ut? 
  • Anonyhm
    Bonanza skrev 2010-06-28 18:18:34 följande:
    Klubben för inbördes beundran har sammanträde ser jag. Har ni inte tröttnat efter typ 80 sidor? Herregud, just make out and be done with it!

Drömmer
    Dig ogillar jag ibland  Men det var bara för att du sa nåt så jävla dumt en gång så egentligen gillar jag dig. Du brukar skriva good things- 
  • Bonanza
    Anonyhm skrev 2010-06-28 18:19:32 följande:
    Dig ogillar jag ibland  Men det var bara för att du sa nåt så jävla dumt en gång så egentligen gillar jag dig. Du brukar skriva good things- 
    Vad var det? Jag säger bara oförklarligt smarta saker. Du måste ha varit full.
  • Hercule
    Anonyhm skrev 2010-06-28 18:18:11 följande:
    Hur ser en hand ut? 
    I det här fallet ungefär som en vit grästuva  
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Anonyhm
    Bonanza skrev 2010-06-28 18:20:35 följande:
    Det är säkert så  
  • lövet2
    Skehamn - Omröstningar i mängder. I bland intressanta och i bland inte. Har svårt att förstå varför så många blir arga på dem!

Bonanza - Tycker jag inte bättre om med tiden. Verkar högfärdig pga en intelligens över genomsnittet. Har inte förstått att det dels finns andra intelligenta människor och dels finns andra egenskaper som är viktigare hos folk.

• Michisen

Jag gillar er. Ibland allra mest när ni inte skriver något.
    Ungefär som med gäster, en del blir man glada över att de kommer och hälsar på, andra när de går sin väg.

• Bam
    Bonanza skrev 2010-06-28 18:20:35 följande:
    Au contraire. Det är när man är full som du verkar smart.

Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?