• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-06-28 20:19:31 följande:
    Tycker det är väldigt lite prat om Bamsingen nu.
    Dig gillar jag lite grann.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-06-28 20:20:00 följande:
    Dig gillar jag inte alls.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Det luktar penis här, stäng munnen, tack!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:20:55 följande:
    Det är du som luktar.
  • Semper Idem
    Siamüsen skrev 2010-06-28 20:20:22 följande:
    Inte alltid. Nyligen var jag vâldigt uppenbar men det var vederbörande för korkad för att fatta. Så kan det gå.
    Kan man kalla lagom inlindat då...
  • Anonyhm
    nickefiki skrev 2010-06-28 20:17:23 följande:
    Tack o lov att hon har kolat. Anonyhm trivs vi mycket bättre med.
    När en dörr stängs öppnas en annan *andaktsfull* 
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-06-28 20:05:08 följande:
    Jooo! det är bara det att de sliter sig ibland  
    Du! Du är fan värst av alla. Nej förresten, det finns värre.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-06-28 20:21:40 följande:
    Det är du som luktar.
    Ja, du har ju slickat på hela mig, ditt äckel
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • MysTic PrincesS
    Bam skrev 2010-06-28 20:19:31 följande:
    Tycker det är väldigt lite prat om Bamsingen nu.
    Bam bam... lucky bam..... sen vetitusan hur lucky luke texten fortsätter Tungan ute
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Anonyhm
    Jazza skrev 2010-06-28 20:20:55 följande:
    hahahahahahahahahahhahaha
  • Michisen
    2timearound skrev 2010-06-28 20:20:41 följande:
    Dig gillar jag lite grann.
    Dig kan jag inte påminna mig att jag har sett förut? Alls. Någonstans? Var hänger du?
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?