Ni som dejtar på nätet - när slutar Ni logga in på dejtingsajten
När Ni träffat någon som är intressant, hur snabbt slutar Ni logga in då? Jag tycker det är skitsvårt! Jag har träffat en kille från nätet i två veckor nu, totalt kanske vi har setts 4-5 ggr. Han loggar regelbundet in på kontaktsidan. Själv har jag varit så fräck så jag skapat ett annat alias enbart för att kolla om han fortfarande loggar in för att på så sätt få en hint om han är seriös med mig eller inte. Till saken hörs att vi hörs massor varje dag på många olika sätt och pratar i telefon och längtar efter varandra och sånt.. ja, åtminstone som det sägs då i alla fall :) Jag börjar blir skitintresserad av den här killen men han är försiktig och jag också, samtidigt som jag som sagt börjar bli lite mer intresserad på riktigt... och jag har inte lust att dela säng med någon som kanske även är med andra. Det är alltså så att vi börjat ha sex.
Det här skitjobbiga "snacket".. Jag tänker att skitsamma om han träffar andra då, jag är ju inte KÄR och blir jag det får jag ställa mer krav då kanske. Men samtidigt vill jag ställa krav NU men vill heller inte skrämma bort honom. Jag menar, jag tänker inte ha sex med någon annan men jag är heller inte beredd att börja umgås med kompisar tillsammans och träffa varandras barn och så redan.. vill ta det lugnt.
Hur skulle ni göra? Funderar på att logga in på sajten och skicka ett mail till honom där (något allmänt småkul eller nåt, som om jag använt den mailen i stället för hans jobbmail tex) bara så han vet att jag ser att han är online och därefter bedömma om han tror han är hemlig eller om han är helt öppen med det. Bara det säger ju en hel del. Vet ju själv sen tidigare att man får relationer över nätet som man inte ens träffar men mailar med. Men det känns ju sådär att han loggat in två ggr nästan direkt efter att vi skiljts åt efter att vi varit med varandra. Låter puckat av mig det här, det märker jag ju när jag skriver..
Och ja jag vet, jag borde fråga rakt ut men jag är inte själv beredd och redo för det där snacket, jag orkar helt enkelt inte.
Men tar mer än gärna mot råd och erfarenheter.