Berätta något pinsamt som hänt dig!
Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om
Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om
En kompis råkade ut för en pinsam händelse när han var runt 15 bast.
Han var hos en vän som bodde hos sin moster, och han låste in sig på deras toalett och runkade till en porrtidning. Det han inte visste var att låset var trasigt, så när han höll på som bäst öppnar mostern dörren när han står där med snoppen i handen!
Han visade sig inte där på ett halvår efter den händelsen...
* puffar *
Detta hände i går när jag stod i kön med min fyraåring, på Ica. Jag hade klippt gräset dagen innan och fått ett lagom snyggt blåmärke på överarmen. Plötsligt får tösen syn på det och säger högt och ljudligt " Har pappa slagit dig där" Jag trodde jag skulle dö. Vi är väldigt fysiska hela familjen och brottas och busar! Men sambon är en mjukis och kan knappt döda en spindel. Men det blev ju helt fel. Ringde till min sambo och berättade att nu kunde vi inte handla på Ica mer! Barn är bara för härliga Men somliga har man fått för sina synder!!!
Affären är inget bra ställe för mej Min dotter som är fem är nu stolt storasyster och detta tar konstiga vändningar i bland. SÅ jag och den stora dottern var åter i affären och då får hon syn på en annan mamma med ett litet barn. Då säger hon stolt och högt: Min mamma har långa boppar för jag har en lilla syster
Sant, sant, men det hade jag hälst behållit inom familjen!!!
Jag var lite intresserad av en kille en gång, mest pga att jag just blivit dumpad av en annan. Jag åkte dit och satt och pratade med honom, och frågade lite nyfiket om han skulle kunna gifta sig med en sån som mig. Han trodde att jag friade och sa att han måste fundera på saken. Jag tyckte det var så pinsamt att han skulle ha fattat fel, så jag sa inget. Jag till och med ringde två dagar efter och frågade om han funderat färdigt. Han sa att han höll på att skriva ett brev till mig där han avböjde.
Hur dum kan man vara? Jag har ju ingen självbevarelsedrift alls. Det var ju tur att han inte var intresserad, tänk om jag gått så långt att jag gift mig med honom?
Det var i särklass det pinsammaste jag varit med om.
Var ihop med en finne för hundra år sedan och jobbade dessutom med två finskor som absolut skulle lära mig säga "jag älskar dig" på finska. Jag övade hela dagen, kom hem och viskade det i pojkvännens öra. Som inte fattade nånting. Jag upprepade mig och inte hjälpte det, så till sist släpade han mig till sin morsa och bad henne översätta vad jag sa.
Jag glömmer aldrig när hon, röd i ansiktet och ganska generad, talade om att jag lärt mig säga "jag rider på dig".
Jag blir inte lätt generad, men då tyckte jag det var pinsamt...