• Superbia

Berätta något pinsamt som hänt dig!

Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om

Morten & Vidar 091029
  • Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!
  • Superbia
    nickefiki skrev 2010-06-23 09:34:06 följande:

Jag var lite intresserad av en kille en gång, mest pga att jag just blivit dumpad av en annan. Jag åkte dit och satt och pratade med honom, och frågade lite nyfiket om han skulle kunna gifta sig med en sån som mig. Han trodde att jag friade och sa att han måste fundera på saken. Jag tyckte det var så pinsamt att han skulle ha fattat fel, så jag sa inget. Jag till och med ringde två dagar efter och frågade om han funderat färdigt. Han sa att han höll på att skriva ett brev till mig där han avböjde.

Hur dum kan man vara? Jag har ju ingen självbevarelsedrift alls. Det var ju tur att han inte var intresserad, tänk om jag gått så långt att jag gift mig med honom?

Det var i särklass det pinsammaste jag varit med om.

Haha, men varför ringde du upp honom igen om du tyckte att det var pinsamt?
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    jelena2 skrev 2010-06-23 11:44:04 följande:
    Var ihop med en finne för hundra år sedan och jobbade dessutom med två finskor som absolut skulle lära mig säga "jag älskar dig" på finska. Jag övade hela dagen, kom hem och viskade det i pojkvännens öra. Som inte fattade nånting. Jag upprepade mig och inte hjälpte det, så till sist släpade han mig till sin morsa och bad henne översätta vad jag sa.
    Jag glömmer aldrig när hon, röd i ansiktet och ganska generad, talade om att jag lärt mig säga "jag rider på dig".
    Jag blir inte lätt generad, men då tyckte jag det var pinsamt...
    Hahahaha
    Morten & Vidar 091029
  • willham

Jag hade preis börjat jobba som kock på ett ställe och förstemannen var skitsnygg,galet snygg! Då jag stod vid busshållplatsen på stora torget i uppsala efter första kvällen på jobbet så kom en skitsnygg kille fram och sa hej. Jag sa reserverat hej och kille förklarade då vem han var.
     Oj utbrast jag..jag kände inte igen dig med kläderna på!!!
    Dom runt omkring hade väldigt roligt, killen likaså och den kvällen gick jag hem..ilröd i nyllet.
    Sedan fick jag heta stripp på jobbet i tre år

• PoppuRed
    jelena2 skrev 2010-06-23 11:44:04 följande:
    Var ihop med en finne för hundra år sedan och jobbade dessutom med två finskor som absolut skulle lära mig säga "jag älskar dig" på finska. Jag övade hela dagen, kom hem och viskade det i pojkvännens öra. Som inte fattade nånting. Jag upprepade mig och inte hjälpte det, så till sist släpade han mig till sin morsa och bad henne översätta vad jag sa.
    Jag glömmer aldrig när hon, röd i ansiktet och ganska generad, talade om att jag lärt mig säga "jag rider på dig".
    Jag blir inte lätt generad, men då tyckte jag det var pinsamt...
    Ja jag rider på dig haha men din killes mamma  kunde väl rättat dig(!) för att
    ""minä rakastan(älskar) sinua och ratsastan(rider) sinua"
    är ju väldigt lika för någon som inte behärskar språket.

va kul ändå :)
  • jelena2
    PoppuRed skrev 2010-06-27 14:18:40 följande:
    Ja jag rider på dig haha men din killes mamma  kunde väl rättat dig(!) för att
    ""minä rakastan(älskar) sinua och ratsastan(rider) sinua"
    är ju väldigt lika för någon som inte behärskar språket.

va kul ändå :)
    Japp, nu har jag full koll! Detta hände för över 20 år sedan, men jag glömmer inte skillnaden.
  • jelena2

Kom faktiskt på en som jag verkligen tyckte var pinsamt och som jag skäms över riktigt mycket.

Det är bara ett par år sedan, jag hade alltså fyllt 40 och vi var på bröllop. Jag och maken, hans syster och deras föräldrar. Jag är väldigt måttlig med alkohol, men tog ett glas av varje som bjöds. Skumpa som välkomstdryck, vin till maten, kaffe och avec. Tyckte inte jag druckit särskilt mycket och kände mig inte speciellt onykter heller.

På vägen hem somnade jag i bilen, vaknar och känner att jag måste spy. Letar efter en påse, funderar på att spy i handväskan och kommer sedan på den briljanta iden att hänga ut genom fönstret. Tar fel knapp och öppnar dörren, svärmor som kör skriker, dörren stängs och jag hittar fönsterknappen. Sitter sedan i flera kilometer och spyr ut genom fönstret och tror att ingen märker det. Så jag var visst rätt packad ändå!!!

Vi talade mycket tyst om detta dagen efter och jag ville bara gå och gömma mig och var för en gångs skull SKITGLAD när gästerna åkte. Häromdagen kom detta på tal och jag berättade hur mycket jag skämdes över detta. Då sa svärmor: ja, det var inte längesedan vi hittade mer Jelena-kräk i bilen! Ridå...

• Min högsta önskan

Detta hände min mamma för många år sen.
    Hon satt hos sin frisör och denna pratade mycket om en Truls.
    Efter en stund frågar mamma om det är katten som heter så.
    Nä, svarar frissan, det är min son!!

Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • Ellen 20
    isolande skrev 2010-06-16 13:18:18 följande:
    Hahahaha! jag DÖR vad kul med pappret, men det måste ju varit helt fruktansvärt för henne såklart Skäms

Det är så sjukt kul att höra sådana här historier tycker jag så här kommer en till, men den gäller min syrra.

Syrran hade haft en ONS med en ytlig bekant och de låg sked (nakna) på morgonen och småpratade lite. Han sa nåt kul vilket ledde till ett skrattanfall från min syrras sida OCH en riktig brakprutt rakt i magen på honom :)

Hon gick raka vägen ur sängen, klädde på sig och gick hem, så pinsamt tyckte hon det var...
    *Asg* fy fan vad roligt hahahahahahaha skrattar fortfarande!!! nä den där var fan bra alltså hahaha vad pinsamt!!
  • Medveten
    Anonyhm skrev 2010-06-16 12:40:00 följande:
    Min kompis ringde mig helt fördärvad i vintras. Hon grät och var hysterisk. Hon hade haft sex med sin nya pojkvän för första gången och han hade slaknat och börjat fnissa mitt i akten när han skulle ta henne bakifrån. Hon hade gammalt toalettpapper kvar i arslet. Hon skämdes så att hon höll på att dö. Jag skrattade så att jag höll på att dö. 
    LOL! Sitter och garvar som fan! :'D
  • Medveten

oohh jag har en!

Jag är dock inte en sån som skäms lätt, men där skämdes jag!

Jag fick tag i en killes (som jag var riktigt kär i) msn. Han visste inte att jag gillade honom men jag ville vara rak på sak nu när jag hade chansen.

Så jag skriver: "Jag har pirr i magen var gång jag ser dig, jag tror faktiskt jag är kär"....

Han skriver: "eh va?"

Jag: "ja, jag ville vara ärlig mot dig! Jag har hållt det inne ett bra tag nu!...jag vet inte var jag ska ta vägen!"

Han: "Då kanske det inte är så bra idé om du träffar mig då du får såna besvär, kanske något psykiskt? hur som helst verkar det som du behöver söka hjälp"

Jag sitter där och undrar vad fan han snackar om...och varför antyder han att jag är störd för?
    Det visade sig att jag hade lite felstavningar i min första mening..

Jag hade tydligen råkar skriva "Jag har PISS i magen var gång jag ser dig, jag tror faktiskt jag är SÄR"
    Att jag sedan säger att jag hållt det inne ett bra tag nu hjälpte inte min situation =/

Nu tycker jag inte det är så pinsamt, men just då när jag försökte förklara min känslor för honom blev allt bara så sjukt fel och pinsamt =P

Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!