Berätta något pinsamt som hänt dig!
Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om
Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om
Kunde inte bli mer pinsamt när min pappa fick ett rejält sex sms från mig=) Men turen var att han skratta iaf=)
Haha, jag har nog gjort bort mig så många gånger att jag förträngt hälften...
En gång skulle jag och en kille åka och hälsa på hans mamma i hennes sommarstuga. Killen var inte min pojkvän, vill jag tillägga, för då hade det inte varit lika pinigt. I alla fall så kom vi fram till mamman och stannade i flera timmar. Mamman hade en liten omodern stuga mitt ute i skogen utan toa, och jag kände att jag började bli rejält kissnödig. Höll mig för jag trodde att vi skulle åka hem snart men sedan insåg jag att jag bara MÅSTE kissa. Smög ut och kollade efter utedasset men hittade inte. Eftersom det var mitt ute i skogen satte jag mig bakom en traktor och kissade. När det skvalade som bäst hörde jag steg och röster så jag försökte desperat skynda mig, men hann inte.. Där stod killen och stirrade på mig medan jag satt med brallorna nere.... Usch vad jag skämdes, inte minst för att jag bara inte frågat var dasset var...
=========================
Jag stod i stallet och mockade, helt ensam. Först började jag sjunga och det är väl inte så pinsamt, men sen övergick jag till att prata jättetöntigt med typ olika kalle anka-röster och hitta på skitfåniga dialoger. Hörde inte att stallägaren kom och lyssnade, han gav till värlens flabb och jag ville sjunka genom jorden. Skyllde på att jag repeterade en scen (höll på med teater) men jag tror inte han gick på det... Usch!
=====================
Har hänt massor med hästarna... Jag har visat hur man ska hålla i en häst säkert och den har dragit iväg, jag har visat hur man undviker att bli sparkad samtidigt som jag blir kickad, jag har skrutit om hur lugn min häst är när den bestämt sig för att förvandlas till vildhäst. osv......
=================
Jag jobbar i butik och skulle fråga efter 6:- i växel... varpå jag inte säger hela meningen av någon anledning utan det blir bara:
- har du sex?
kund- jajjemen! (ler glatt utan att ge mig växel)
Då fattar jag vad jag just sagt och blir lite lagom röd i ansiktet!
Jag jobbar i butik och skulle fråga efter 6:- i växel... varpå jag inte säger hela meningen av någon anledning utan det blir bara:
- har du sex?
kund- jajjemen! (ler glatt utan att ge mig växel)
Då fattar jag vad jag just sagt och blir lite lagom röd i ansiktet!