Berätta något pinsamt som hänt dig!
Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om
Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om
Jag var väl runt 18-19, och bodde fortfarande hemma. Jag hade min dåvarnade pojkvän hos mej.
Mina föräldrar och syskon skulle åka till mormor och morfar, men jag valde att stanna hemma.
När de åkt tänkte vi såklart att vi kunde ju passa på att ha det lite skoj i sänghalmen. Vi behövde ju inte ens tänka på att vara tysta!
Sagt och gjort..
När vi håller på som bäst hör jag plötsligt en hög harkling från andra våningen,(mitt rum låg i markplan) och någon KLAMPAR ner för trappan.
Snabbt som attan rusar jag upp och stänger sovrumsdörren. Ja, vi hade haft den öppen! Vi var ju ensamma hemma trodde vi!
-Jag går ut och går, ropar pappa. Han hade suttit uppe i kontoret, och det ligger precis ovanför mitt rum! Han hade antagligen hört oss, och tyckt att det blev lite pinsamt att vara hemma
Kan säga att vi kom av oss där..
Jag dejtade en kille ett tag för typ 8 år sen, var ruskigt kär i honom. Jag hade varit på krogen en kväll, åkte hem till honom efter (pruttfull) och sov. På morgonen skulle han jobba och jag sover vidare. När jag vaknar några timmar senare behöver jag gå på toa, har riktig bakismage och stans diarre. Efter toabesöket sover jag lite till och sen ska jag åka hem. Jag låser och lägger nycklarna i brevlådan, bakis som satan är jag. På bussen kommer jag på att jag glömde spola. Jag är 99% säker på det iaf. Det var helt vidrigt pinsamt, jag svarade aldrig mer när han ringde, jag vågade inte. Än idag vet jag inte säkert om jag spolade eller inte..
Gud, mår fan dåligt av att tänka på det fortfarande.
Jag och mitt ex höll på att sexa för fullt och jag red honom, plötsligt fick jag jävligt sendrag i ena skinkan och började stöna lite ah ah oooh, högt. Han trodde förståss att jag tyckte det var jätteskönt och juckar på som sjutton, vilket bara gör senadraget värre. Jag fick stöna fram mellan jucken, nej nej, stanna, jag har senadraag!
Jag skrattade ganska friskt efteråt, han var inte lika road..
Min syrra är bäst på pinsamma saker! Men jag kommer inte ihåg allt bara synd ;D
Hon bodde kollektivt ett tag med några killar som grannar. En gång hade hon duschat och åkt iväg några dagar. När hon kom tillbaka så låg hennes ´trosor (med bajsklet i =magsjuka?, dirré?) utanför dörren hahahaha Någon vänlig själ hade väl plockat upp efter henne =)
En kompis bodde i en vääääldigt vidrigt luktande lägenhet. Djuren bajsade och kissade inne och golven hade ruttnat av det osv... Det luktade tom utanför lägenheten. När de skulle flytta så anlitade hon en flyttfirma. Hahaha tänk vilken chock flyttgubbarna måste fått när de kom dit! När de skulle lyfta tvättmaskinen på toan så va det en flyttgubbe som sprang ut i kvälvningar hahaha
Jag har varit med om många pinsamheter då jag är en mästare på att göra bort mig.
Men den jag minns mest (hände för 8 år sedan ca.) var en gång när jag ringde och skulle beställa pizza.
Jag brukar oftast ta en kebabpizza/rulle/nåt med kebabkött iaf och skulle beställa en kebabpizza. Han som svarade bröt väldigt kraftigt och jag har ganska dålig hörsel, så här utspelade vårat samtal sig:
Han: Pizzerians namn.
Jag: Ja jag skulle vilja beställa en k.pizza med mild sås.
Han: Nej det skämtet har vi redan hört idag.
Jag: Va? Vadå skämt? Jag vill beställa en k.pizza, kan jag få det?
Han: Nej, vi har redan hört det skämtet idag.
Jag: Men jag lovar, jag är jättehungrig och jag vill ha en k.pizza med mild sås?
Han (måttligt irriterad): Det går inte, vi har redan hört det skämtet idag.
Jag: Men alltså, jag lovar, jag skämtar inte, jag vill beställa en k.pizza med mild sås, jag är jättehungrig, så snälla kan jag få beställa en?
Han (med väldigt hög och bestämd röst): Men kebabköttet är slut?
Jag: Jaha, ja men säg det då (tänkte jag), ja men då tar jag en capricciosa istället...
Hmm.. Jag vill hävda med bestämdhet än idag att han skämtade med mig och sa något helt annat, för så tydligt som jag hörde att köttet var slut det sista så tydligt var det inte alla de andra gångerna.. Jaja, jag gick iaf ner och hämtade min pizza och gissa om jag fick konstiga miner och blickar när jag kom ner.. Haha! Jag ringer aldrig mer och beställer mat. Någonsin!
En kompis råkade ut för en pinsam händelse när han var runt 15 bast.
Han var hos en vän som bodde hos sin moster, och han låste in sig på deras toalett och runkade till en porrtidning. Det han inte visste var att låset var trasigt, så när han höll på som bäst öppnar mostern dörren när han står där med snoppen i handen!
Han visade sig inte där på ett halvår efter den händelsen...