Inlägg från: novsep |Visa alla inlägg
  • novsep

Jag längtar till jul!!!

Jaaa nu startade ni julkänslan här också! Detta året hoppas jag på att få hinna göra lite mer saker som jag velat göra förra julen. O denna julen kommer vi att ha knodd nr 2 så det blir nog en riktigt härlig traditionell jul!

• novsep

Mmmmmm GLÖGG!! Får rota igenom skåpen o se om jag kan hitta nån övergiven flaska... :)

• novsep

Åhhh ja nu börjar jag längta ordentligt!! Detta året kommer vi att ha en 2 åring och en 3 månaders bebis så det kommer att bli magiskt!
    Jag vill verkligen julpyssla i år, några tips?

• novsep

Åååh ja jag längtar också massor!! Vi kommer att ha två små barn hemma i jul, en pojk på 2 år och en bebis på ca 3 mån (är i v 37 nu). Detta året kommer vår son att förstå mycket mer och det tycker jag ska bli såå mysigt. Längtar verkligen efter att pynta, baka, pyssla och dricka massa go glögg o must! Är sååå sugen på glögg, kanske har m graviditeten o göra ;) ni vet inget ställe man kan smygköpa? :D

• novsep

Igår var det regn o rusk, jag låg hemma i influensa (förkylning) och då laddade min underbara sambo ner Polarexpressen och tände ljus!!
    Nu längtar jag hundra gånger mer till jul o allt mysigt pyssel!!
    Snowman soup lät ju så sött, det tänker jag göra i år o ge bort.

• novsep

Jag har lyckats övertala mannen om att åka till Ullared på söndag trots att jag är beräknad att föda på fredag nästa vecka. Jag bara MÅSTE dit, vill ju se alla härliga julsaker!! (o det är ju nära varbergs förlossning om det behövs)

• novsep

Hittade inte så mkt info om hur man gör för att packa egna paket.. Alltså vad som ska/kan ingå..
    Vill verkligen skicka det i år!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!