Inlägg från: novsep |Visa alla inlägg
  • novsep

Jag längtar till jul!!!

Jaa gärna glöggrecept! Det är ju så gott med hemmagjord!

• novsep

Åhhh va jag längtar nu! Igår ville min sambo ha julfrukost, så vi åt god frukost m julmusik :)

Va heter butiken i Trollhättan/vbg m allt julpyssel? Vi behöver massa juldekorationer i år, vi har mest julgranskulor :)

• novsep

Hihi söt du är meramia :)

I vilken affär hittade ni julmust? Är sååå sugen (o gravid, får skylla på det)

• novsep

Va roligt att kunna skicka tomteskum som kort till nån, det skulle inte jag tacka nej till... ;)
    I helgen har vi druckit must o ätit satsumas MMMMMMMMM!!!!

• novsep

Mmmm va gott m glögg!!

Jag har sån sjuk jullängtan nu men det är inte såå lång tid kvar nu :D
    Slutet på nov är det fritt fram tycker jag.
    I år ska vi ha julen hemma hos oss, sambons familj kommer hit (firar alltid jul m min familj på juldagen så vi får en heldag tillsammans utan stress)

Längtar sååå mycket o min sambo är lika galen som jag i julen. Han vill ha ett tomtelandskap på vår inglasade balkong

• novsep

Esmis; USCH blir så ledsen när man hör sånt!! Men värmer desto mer när jag hör att du tagit dig ur det hemska förhållandet!

• novsep

GossipGirl: vad är det för spännande? :)

Så det har kommit så många nya jultidningar? Får skicka mannen t affären imorgon, själv sitter jag m en liten nyfödd i famnen. Passar ju perfekt att läsa såna tidningar då :F

• novsep

GossipGirl; kom på att jag inte svarat. Har varit borta nån dag nu..
    Jag kollade deras hemsida och upptäcker att det finns en gårdsbutik utanför Kungälv (norr om Göteborg, jag bor i Gbg) så det är perfekt!! Ska köra dit sen o utforska deras sortiment :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!