Jag längtar till jul!!!
Jaa gärna glöggrecept! Det är ju så gott med hemmagjord!
Jaa gärna glöggrecept! Det är ju så gott med hemmagjord!
Åhhh va jag längtar nu! Igår ville min sambo ha julfrukost, så vi åt god frukost m julmusik :)
Va heter butiken i Trollhättan/vbg m allt julpyssel? Vi behöver massa juldekorationer i år, vi har mest julgranskulor :)
Hihi söt du är meramia :)
I vilken affär hittade ni julmust? Är sååå sugen (o gravid, får skylla på det)
Va roligt att kunna skicka tomteskum som kort till nån, det skulle inte jag tacka nej till... ;)
I helgen har vi druckit must o ätit satsumas MMMMMMMMM!!!!
Mmmm va gott m glögg!!
Jag har sån sjuk jullängtan nu men det är inte såå lång tid kvar nu :D
Slutet på nov är det fritt fram tycker jag.
I år ska vi ha julen hemma hos oss, sambons familj kommer hit (firar alltid jul m min familj på juldagen så vi får en heldag tillsammans utan stress)
Längtar sååå mycket o min sambo är lika galen som jag i julen. Han vill ha ett tomtelandskap på vår inglasade balkong
Esmis; USCH blir så ledsen när man hör sånt!! Men värmer desto mer när jag hör att du tagit dig ur det hemska förhållandet!
GossipGirl: vad är det för spännande? :)
Så det har kommit så många nya jultidningar? Får skicka mannen t affären imorgon, själv sitter jag m en liten nyfödd i famnen. Passar ju perfekt att läsa såna tidningar då :F
Röda!
GossipGirl; kom på att jag inte svarat. Har varit borta nån dag nu..
Jag kollade deras hemsida och upptäcker att det finns en gårdsbutik utanför Kungälv (norr om Göteborg, jag bor i Gbg) så det är perfekt!! Ska köra dit sen o utforska deras sortiment :)
gärna bilder!!