Inlägg från: novsep |Visa alla inlägg
  • novsep

Jag längtar till jul!!!

Usch så tråkigt o höra!! Man blir så jäkla arg när sånt händer!!!
    Hoppas verkligen att dina saker finns kvar i röran

• novsep

UNDERBART att tråden vaknat till liv igen!!

Jag börjar också så smått längta till jul, gifte oss för 2 v sen så det har varit mycket planering till det. Men nu har jag ju en massa tid att planera julen❤

• novsep

Vi har köpt hus och kommer att fira vår första jul i hus!
    Vardagsrummet har öppet upp i nocken så vi började genast m att leta efter en snygg plastgran på ca 3-3.5 m :)

• novsep

Samma här, längtar otroligt mycket till julen! Vi har precis flyttat till hus och vi har redan börjat prata om hur vi ska inreda det ð??

• novsep

Vi har precis flyttat in i hus och vi vill ha en jättegran till jul (inomhus), ca 3m.
    Vi har googlat massor och försökt hitta en plastgran, någon som har tips på vart man kan köpa OCH få hem till Sverige?

• novsep

Ååååhva jag längtar!! Satt faktiskt tidigare o räknade på huröångctid det är kvar, 4 månader kommer att gå fort! Eg är det ju bara 3 månader kvar tills vi sätter igång:)

• novsep

Jag längtar hur mycket som helst nu!!
    1.5 månader kvar tills det är legitimt att börja pynta!

Dejan, vart har du hittat de tvålarna?

• novsep

Åh va mysigt m alla julmarknader!
    jag längtar också!!!
    Loncelot: vart har du köpt granljuset?

• novsep

Jag tycker absolut att ni ska ha bordet vid granen! Ni kan duka upp maten i köket o pynta lite fint m olika dekorationer
    O sen bara njuta av maten o sällskapet i vardagsrummet

• novsep

Jättefin kalender!!

Vi har precis inhandlat alla julklappar till barnen så nu är det bara att slå in :)

Bara 2 v kvar tills man får börja pynta, underbart!!!

Anv nu nya fl appen och den är konstig för mig.. Även om jag läst det senaste i en tråd så är den markerad som oläst. Har ni likadant?

• novsep

Fluu: va roligt att ha något som din pappa gjort, det blir så mycket mer speciellt än om man köper. Jag har broderat en kalender för några år sen men de ringarna kan inte hålla så mycket i vikt, knappt nåt tyvärr..

Vi har flyttat till hus så det blir första julen för oss här, längtar såååå mycket! Som tur är är min man lika galen som jag. Vi har köpt en massa fin utebelysning och beställt en gran som är 2.40cmm, en riktig disneygran!

Jag är just nu gravid och sjukskriven så funderar på om man ska börja så smått m julstöket redan nu.. Tror ni det håller om man börjar nu? Typ knäck och sånt?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!