Inlägg från: lalasmama |Visa alla inlägg
  • lalasmama

Jag längtar till jul!!!

Idag såg jag på Ica att det fanns flytande Saffran att köpa på flaska (bland baksakerna) 30 ml för 27:- (som motsvarade 2 påsar)
    Någon som testat?

• lalasmama

Vill gärna ha tips på god GLÖGG!
    Vilka smaker finns? Vilka är goda?
    Vart köpte du den?
    Finns det choklad-smak? Vart?

• lalasmama

Fluffig: jag köpte en jättefin hissgardin på Netto!!
    Annars är det inte svårt att sy själv om du hittar ett fint tyg och har en maskin då.. Sy en vanlig kappa.. Men något längre.. Du behöver inte sy nedtill utan ev bara sicksack.. rulla upp den och knyt band/snören på 2 ställen.. snören finns bl.a. På Åhléns!

• lalasmama

Någon som har något riktigt bra recept på tryffel med mörk choklad att dela med sig av? Funderar på om man kan rulla dem i krossad turkisk peppar istället för kakao?

• lalasmama

Tips:
    Coop har en julkalender på sin hemsida, med bra rabatter m.m... Öppnas kl 15 varje dag!
    Även Findus.se har en julkalender!

Någon som kan tipsa om fler julkalendrar på nätet att följa?

• lalasmama

Jysks julkalender vart hittar du den? Via mail? Hittar inget på deras hemsida.. :(

Nä jag har ett gammalt Mail från Coop där det står info om julkalendern.. (typ från november) Har inte läst om det i nåt mail sen.. Trodde man skulle få mail om det varje dag typ..

• lalasmama

LollsanT: jag blir lite nyfiken på vad det är för träningsset du köpt? Vart? Kläder eller redskap? Pris?
    Kram från en som precis börjat träna

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!