Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

God fortsättning alla!

Så då var den efterlängtade julen över för denna gång. Blev lite fullt upp med flytt mitt uppe i julen samt att yngsta blev sjuk i feber och förkylning lagom till jul. Första och sista gången som jag flyttar någonstans under jultid. Det blev lite stressande det. Hade ett lugnt firande med barnen då sambon var iväg och jobbade på julafton. Dock så hade han en kort "rast(" han kör färdtjänst) där han var hemma en stund lagom till Kalle Anka.

• MissFrost

Vad tror ni om vinterns limited editon från Marabou: chokladkaka smak av pepparkaka? 

Jag för min del är nyfiken på den och hoppas att den är god Glad

• MissFrost

Då var årets Blossa avslöjad : Blossa 19 Aloha - med smak av passionsfrukt, fruktig syra från hibiskusblomman och subtila toner av kokos och kaffe. Vad tror ni om den? 

• MissFrost
    Nandez skrev 2019-09-10 16:49:39 följande:
    Svårt att säga, man får väl testa smile1.gif
    Ja, jag tänkte faktiskt beställa en flaska i år. Glad
  • MissFrost
    molly50 skrev 2019-09-10 17:10:36 följande:
    Svårt att säga utan att ha smakat den.
    Men brukar föredra starkvinsglöggen. Eller den romspetsade glöggen. 
    Blossa silver som den kallas nu.
    Jag med, min favorit annars är Per Morbergs starkvinsglögg 
  • MissFrost

Jag kunde inte hålla mig, igår köpte jag Marabou pepparkaka och den är nu uppäten. Gillade den verkligen, väldigt mycket pepparkakssmak och en aningens söt. Så några bitar åt gången är lagom. Jag åt inte upp den själv om ni tror det  Flört

• MissFrost

Kunde inte hålla mig igår, jag var bara tvungen att provsmaka Blossa 2019. Den smakade som vanlig glögg tyckte jag. Kunde inte känna någon smak av kaffe, kokos, passionsfrukt eller Hibiskusblomma.

• MissFrost
    fluu skrev 2019-10-21 23:25:25 följande:
    Dottern är klar för julaftons morgon!
    Wow, den var fin den outfiten! Glad
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!