Inlägg från: MeraMia |Visa alla inlägg
  • MeraMia

Jag längtar till jul!!!

Någon i tråden letade efter en julby och nån annan letade efter en kyrka som spelade musik.
    Hittade en webshop men det står inte vilken melodi som spelas. Man kanske kan ringa o fråga?
    Det fanns flera att välja på.
    http://www.ohmanimport.se/alltforjulen.html

• MeraMia

Nån som tänkt handla julklappar på Zalando? 
    Inboxa mig så skickar jag en rabattkod som jag fått. Handla för 500 och få 100 kr rabatt. Själv är jag nästan klar med julklappar o har ingen användning för rabatten :)

• MeraMia
    GossipGirl skrev 2012-12-12 10:37:03 följande:
    Åh, är den bra? :) Kanske måste kolla senare idag...

Jag blev för trött så nu ser jag färdigt på den... fast det känns som att jag kan räkna ut hur den slutar :)

Det finns massa såna där filmer på Youtube. Sök på Hallmark Christmas movie eller nåt!  
  • MeraMia
    tahira skrev 2012-12-13 13:38:00 följande:
    Älskar brysselkål! Och det gör resten av familjen också, som tur är!

MamaPapa - Har du något tips på hur man kan tillaga det lite roligare än att koka, men utan bacon (sonen är vegetarian)?

Jag har äntligen kommit på vad jag skall köpa till min man! En ny kontorsstol! Frågan är bara hur jag skall slå in den

Hoppas att ni alla har en fin Lucia Hjärta 

Om du får stolen omonterad kan du kanske slå in ett armstöd i ett paket, och gömma resten av stolen nånstans där han inte kan hitta den innan jul? :)
  • MeraMia

Sommar är ju en fin tanke... men så länge man sitter och småfryser på kvällarna så räknas det som vinter. Jag längtar till nästa jul för jag har flyttat och ser fram emot att få julpynta i mitt nya hem :)

• MeraMia

Åh jag känner mig så hemma i den här tråden. Ute i verkliga livet är jag märklig som lyssnar på Bing Crosby och Frank Sinatras julskivor i maj.. men här är jag förlåten :)

• MeraMia

Jag tar också fram all julpynt till första advent. Vill hellre njuta hela december och sen ta bort allt efter nyår.
    Det enda som jag väntar lite med är julgranen som kommer upp ett par dar före julafton. Det beror lite på vilken veckodag det är julafton. Ser att julafton är på en tisdag i år... då kommer nog granen fram under helgen.

Jag längtar efter att få julpynta i mitt nya hem :) Har redan planerat hur jag ska trolla bort den rosa fondväggen med ett fint tyg så det inte stör mina röda julprylar.  

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!