• BounceT

RMC Malmö del 14

Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

• Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • Teecee

Vad underbart det måste vara att få se ett plus efter allt kämpande Smulans. Glad
    Jag är väldigt sugen på att testa på torsdag innan jag lämnar och skickar blodprovet. Kommer inte få svar från RMC förrän på fredag. Tänk om det är ett plus, vad underbart det skulle vara. Men samtidigt kan ett minus ge mig mycket tankar. Det kan betyda två saker, att det är ett minus eller att det är för tidigt att testa. Jag har alltid varit bestämd att jag inte ska tjuvtesta. Men nu är jag tveksam. Får se hur det blir på torsdag. Obestämd

När livet ger dig citroner, gör saft!
  • Ankan1280

Teecee: nu är det verkligen er tur efter allt kämpande!!

Angående tjuvtestandet så har jag gjort det varje gång...även om jag bestämt mig innan att jag inte ska göra det. Jag resonerar som så... att det skulle vara så underbart att få det där plusset hemma ihop med sambon (har aldrig hänt). Och om det är negativt så är man lite förberedd när man ringer om testsvaret (nästan alltid från jobbet) och har lite hunnit ställa in sig på det värsta. Annars kan det ju vara så att man testat för tidigt och man istället får en riktigt rolig överraskning från RMC. Så länge man inte fått någon blödning är ju chansen större....

• Alrua

Tiden för läkarbesöket närmar sig för var dag nu och det börjar kännas små pirrigt i magen.
    ÄNTLIGEN skall man komma någonstans, hoppas verkligen att vi kan börja behandlingen snart
    skulle klicka perfekt med min mens som beräknas komma ca nästa vecka.

Man somnar och vaknar med bebisen i tankarna och hur livet kommer att se ut när den kommer :)

Hoppas Ni har det bra tjejer.
    Var tvungen att skriva av mig lite :)

KRAM

.:. There is always hope .:.
  • Smulans
    Teecee skrev 2011-04-11 13:37:17 följande:
    Vad underbart det måste vara att få se ett plus efter allt kämpande Smulans. Glad
    Det var det! Jag resonerade ungefär som Ankan.

Jag hoppas innerligt att ni får uppleva samma sak!
  • lilja1978

Var ett bra tag sedan jag var här. För två veckor sedan fick vi beskedet att jag var gravid! Skrattande
    En obeskrivlig lycka, trodde aldrig att vi skulle få uppleva detta! Önskar alla er som kämpar lycka till, ge inte upp!
    Jag hade också känslan av att det inte skulle lyckas denna gången heller, inga symptom mer än lite öma bröst och som lite mensvärk i magen, men jag är gravid!!

På måndag ska vi in på ultraljud är då i v.7. Nu oroar man sig såklart för allt annat, önskar bara att dessa veckor fram till v.12 ska passera så känns det lite tryggare...
    Slutar man med alla mediciner efter det ultraljudet om nu allt ser bra ut? Tog ni Crinone samma dag som ultraljudet eller avvakta ni?
    Massor med styrke kramar till er alla!

• camaro

Lilja1978. GRATTIS!!!!Glad

man lever på hoppet!
  • Alrua

Lilja1978: STORT GRATTIS Skrattande

.:. There is always hope .:.
Svar på tråden RMC Malmö del 14