• BounceT

RMC Malmö del 14

Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

• Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • Teecee

Jag fick Vinterkräksjukan i går em. Kräks
    Måste ringa till RMC och säga att jag inte kan lämna blodprov i morgon. Usch vad jag hatar Vinterkräksjukan, kan inte ens dricka vatten.

När livet ger dig citroner, gör saft!
  • FiaLotta

Grattis Lilja! Jag tog crinonet efter vi hade varit på vulet, så ta med en dos som du tar efteråt om de vill att du ska fortsätta med det.  Vi gjorde ett frysförsök när vi lyckades och vi skulle fortsätta med crinone och tabletterna progynon eller vad det hette flera veckor till efter vulet.

Länge sedan jag var inne och skrev nu. Har följt det ni skriver och jag håller tummarna så hårt det går för er.
    Jag kan inte fatta att vårt lilla mirakel är här snart. 2 veckor kvar till planerat snitt. Vi fick prata med en psykolog för någon vecka sedan och det var nog bra. Alla känslor och tankar man hade i Malmö och under alla 3 försök kommer tillbaka nu när vi börjar närma oss slutet. Svårt att förstå med att vi verkligen har lyckats och att det kommer en bebis snart så det kändes skönt att få prata med psykologen en timme.

Lycka till alla och ta hand om er. {#emotions_dlg.flower}

• lilja1978
    FiaLotta skrev 2011-04-13 09:56:22 följande:
    Grattis Lilja! Jag tog crinonet efter vi hade varit på vulet, så ta med en dos som du tar efteråt om de vill att du ska fortsätta med det.  Vi gjorde ett frysförsök när vi lyckades och vi skulle fortsätta med crinone och tabletterna progynon eller vad det hette flera veckor till efter vulet.

Länge sedan jag var inne och skrev nu. Har följt det ni skriver och jag håller tummarna så hårt det går för er.
    Jag kan inte fatta att vårt lilla mirakel är här snart. 2 veckor kvar till planerat snitt. Vi fick prata med en psykolog för någon vecka sedan och det var nog bra. Alla känslor och tankar man hade i Malmö och under alla 3 försök kommer tillbaka nu när vi börjar närma oss slutet. Svårt att förstå med att vi verkligen har lyckats och att det kommer en bebis snart så det kändes skönt att få prata med psykologen en timme.

Lycka till alla och ta hand om er. {#emotions_dlg.flower}
    Tack för svaret, trodde att man slutade med all medicineringen efter VUL. Vi lyckades också på frysförsök.
    Lycka till med ert lilla barn!
  • Teecee

Ankan8012: Tack så mycket!

Jag pratade med RMC idag och om jag inte tar blodprovet i morgon får jag vänta till den 19/4. Då ska jag i så fall ta ett gravtest hemma och ringa in svaret. Nu är jag symtomfri, så känner jag mig ok så lämnar jag nog provet i morgon. Kan inte vänta till den 19/4. 

• Teecee

Jaha! Idag är det dags att lämna blodprov. Jag känner mig helt återställd efter sjukdomen. Men jag borde egentligen vara hemma något dygn till. Jag fixar inte att behöva vänta till den 19/4. Jag gick emot mina principer idag, jag gjorde ett gravtest hemma. Jag ångrade mig med en gång. Stickan visade ett ilsket minus, jag har rejäl mensvärk, blodfärgad crinone och alla övriga "graviditets"symtom som crinonet ger är som bortblåsta. Hoppas att min magkänsla är fel. I morgon eftermiddag vet jag svaret, Känns ju inte så där jättepositivt just nu. Rynkar på näsan

• Smulans

Teecee, hoppas verkligen testet och magkänslan är fel! Jag fortsätter hålla tummarna för er.

• Smulans

GRATTIS lilja1978! Vad roligt!

FiaLotta, vad spännande att lilla miraklet snart är här! Får man fråga varför det blir planerat snitt?

• Teecee

Nu är blodprovet lagt på lådan. Funderar skarpt på att låta min sambo ringa till RMC i morgon. Vet inte om jag fixar det.

Smulans: Tack så mycket. Det hoppas jag också.

Lilja1978: Grattis! Roligt att läsa.

FiaLotta: Oj vad tiden går fort. Att det redan är dags. Glad

• Ankan1280

Teecee: hoppas att ditt test visade helt fel och att RMC kommer med bättre svar.

FiaLotta: härligt att det snart är dags. Glad

Svar på tråden RMC Malmö del 14