• Svar på tråden Dopplanering, utbyta tankar och ideer?
  • ejja81

hade världens finaste dop i lördags!   så himla klockrent alltihop...så nöjd ka itne smälta att det blev så här bra=)

• anouk86
    ejja81 skrev 2010-11-01 11:57:11 följande:
    hade världens finaste dop i lördags!   så himla klockrent alltihop...så nöjd ka itne smälta att det blev så här bra=)
    Vad roligt! :D Kan du inte visa bilder?:)
    Hade ni solist?

Jag hittar ingen som vill sjunga på dopet=/ Bågar man lita på kyrkans musiker?=/
  • anouk86
    http://www.familjeliv.se/hem/anouk86/gallery/phpp7spui.jpg

Det blev tre fazerkarameller... Marianne, Fazermint och Geisha i tyllpåse med vitt presentband runt. Trädde även på "BabyGirl" från Confettipåsen.
  • Ann Lee

Här kommer bilder på tepåsarna som vi delade ut på dopet. Hade ju Afternoon Tea som tema!
  • anouk86
    Ann Lee skrev 2010-11-02 10:47:52 följande:

Här kommer bilder på tepåsarna som vi delade ut på dopet. Hade ju Afternoon Tea som tema!
    Superfina!
  • Ann Lee
    anouk86 skrev 2010-11-02 12:45:21 följande:
    Superfina!
    Tack! Dina karamellpåsar såg läckra ut! Då jag kom på att jag hade bilder på mina tepåsar!
  • anouk86
    Ann Lee skrev 2010-11-02 12:46:57 följande:
    Tack! Dina karamellpåsar såg läckra ut! Då jag kom på att jag hade bilder på mina tepåsar!
    Har du fler bilder fr dopet?=)
  • Mymlan80

Jag har ett tips på en sak som vi hade på vår sons dop.
    På IKEA finns det billiga(9 kr) vita ramar på "fot" dvs man kan sätta bild både på fram och baksidan och ramen står upprätt. Vi ställde ut dom här och var på borden.
    På ena sidan hade vi en liten bild på sonen, födelsedatum, vilka namn vi valt, varför vi valt just de namnen och namnens betydelse.
    På andra sidan hade vi skrivit upp några viktiga datum; datumet vi fick reda på att jag var gravid, dagen han skulle ha fötts, dagen han faktiskt valde att födas, dopdatum.
    Det var flera som kommenterade att det var fint och en rolig ide.

Vi spred också ut foton av sonen på borden, gästerna fick välja ut foton att ta med sig hem som minne av dagen.

Välkommen Liten 091203
  • anouk86
    Mymlan80 skrev 2010-11-02 16:48:29 följande:
    Jag har ett tips på en sak som vi hade på vår sons dop.
    På IKEA finns det billiga(9 kr) vita ramar på "fot" dvs man kan sätta bild både på fram och baksidan och ramen står upprätt. Vi ställde ut dom här och var på borden.
    På ena sidan hade vi en liten bild på sonen, födelsedatum, vilka namn vi valt, varför vi valt just de namnen och namnens betydelse.
    På andra sidan hade vi skrivit upp några viktiga datum; datumet vi fick reda på att jag var gravid, dagen han skulle ha fötts, dagen han faktiskt valde att födas, dopdatum.
    Det var flera som kommenterade att det var fint och en rolig ide.

Vi spred också ut foton av sonen på borden, gästerna fick välja ut foton att ta med sig hem som minne av dagen.
    Vilken rolig idé!:)

Nu har den underbart vavkra dopklänningen anlänt:) Supernöjd verkligen. Sydd efter mått också så sitter som en smäck:) Beställd härifrån:inspirea.hemsida24.se/
Svar på tråden Dopplanering, utbyta tankar och ideer?