Englali skrev 2011-03-23 21:08:31 följande:
Fru Lila: Stort grattis till fina ägg. Både till ruvandet och till frysen! Själv är jag lite fundersam över min nedreglering, ska ju få en blödning innan vul som jag har på tisdag. Har även denna cykel kört med äl test för att kolla liksom. Fick omslag med cb-dig. äl test sön 13/3, började med suprecur mån 14/3. I vanliga fall får jag alltid mensen 16 dagar efter omslag på äl test, är det samma mönster som vanligt även med sprayen eller kan suprecuren göra att blödningen kommer tidigare? Börjar bli lite orolig, kommer den som den brukar är det ju för tidigt för vul nu på tisdag o då måste jag avboka o allt skjuts fram, har jag ingen lust med

. Tjejer ni som gjort det, har ni ngn aning?? Hur var det för er?! Glimra: Kan tyvärr inte hjälpa dig, jag vet faktiskt inte.
Förra gången fick jag blödning på dag 16 och fick skjuta upp VUL en vecka, sen flöt allt på bra. Blödningen följer nog inte samma mönster helt som en naturlig cykel då blödningen vid IVF kommer när kroppen är helt nedreglerad. Du får blöda på VUL-dagen.
Denna gång fick jag blödningen tidigare, dag 10 och kunde gå på planerat VUL och då hade jag bara lite lite brunt.