• FRU  LILA

rmc linköping - ivf

Arona79: VUL är på torsdag. Skönt att denna gång följa planen. Hur går det för dig?

• FRU  LILA

Går det bra Erica b? Hur känns det?

• FRU  LILA

Fint test pållan. Ingen tvekan där váPlus

• FRU  LILA

Haha, ja verkligen. Hoppas jag får ett likadant om någon månadDrömmer

• FRU  LILA

Hoppas alla symptom är gravidkänningar, att pyret borrat in sig och växter sig fast. Håller tummarna.

• FRU  LILA

Skönt att ha varandra i känsliga IVF-tider. Hoppas ni stöttar mig snart när det blir tuffareTungan ute

• FRU  LILA

bebisdrömmar: Välkommen men trist att behöva vara med i en sådan här tråd. Att vi inte ska lyckas men men... Bara kämpa på. Jag fick brev från RMC tror jag inom en månad efter att remiss var skickad. Kanske hör något snart då. Kan ju vara olika mycket de har att göra också.

Har ni försökt länge själva?

• FRU  LILA

Jag tyckte tiden från att remiss var skickad och kallelsen kom i brevlådan gick fort, tror 3-4 veckor ungefär. Tror inte att ni behöver påskynda dem. Jag förstår er som vill sätta igång direkt men ta tiden fram till start och ta det lungt för sen när behandlingen kommer igång behöver ni all kraft. Vi fick vänta 1,5 cykel tills vi fick börja men då gick det fort tyckte jag för då har man ett mål. Samtidigt var det skönt att vänja sig vid tanken att vi behöver fan hjälp för att bli med barn. Jag förstår ert sätt att se det, klart man vill igång så fort som möjligt när man väntat så länge och kanske försökt själva i flera år. Så är det ju. Hoppas det kommer gå bra för er och att ni får svar snart.
    Nu svamlar jag bara ser jag...sorry...

• FRU  LILA

Arona79: Jag säger grattis även om jag inte förstår vad det betyder hahaFlört Betyder det sprutstart snart för din del?

• FRU  LILA

Vad skönt att värdet var bra. Lycka till du med nu imorgon.
    Jag blöder ju fortfarande och tycker det känns ofräscht med VUL på torsdag men i papprena står det att man får blöda. Känns ju inget mysigt direkt men...

Svar på tråden rmc linköping - ivf