g l i m r a: lycka till på första besöket imorgon, hoppas att det går bra och att du blir bra bemött!
Hjärtans fröjd: vad tråkigt att du inte mår bra, jag känner också verkligen med dig. Hoppas att du kan få lite lugn och ro så länge och att du snart mår bättre. Och hoppas att du får det stöd du behöver från RMC så att ni orkar gå vidare så småningom! Ta hand om dig.
Cathy: jag har gått på kbt-gruppen, de har både terapi och rent yreksrelaterad coaching. Jag har jättebra erfarenheter av båda delarna hos dem. Det var ett par år sedan jag gick där, men då var de jättebra. Här är en länk: www.kbtgruppen.se/
Hur går det för er, har ni fått något mera besked från Linköping?
FRU LILA: grattis till sprutstarten ikväll, vad spännande att du börjar nu!
Jag har fått ett riktigt lyxproblem: jag är illamående i stort sett hela tiden. Om jag inte äter kolhydrater, då försvinner det i en timme eller så. I går bestod min frukost av bröd med smör, min lunch av mera bröd, riskakor till mellanmål och pasta med olivolja och salt till middag. Vaddå varierad kost
? Men idag hjälper det inte riktigt att äta en riskaka varje timme, jag har i princip varit inlåst på toa på jobbet hela dagen. Jaja, det är värt det