Inlägg från: Euphoria |Visa alla inlägg
  • Euphoria

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Du, jag kan sätta pengar på att du får se en böna med tickande hjärta imorgon

Krya på dig Tokis! 

• Euphoria

Väntar otåligt på Stintans återkomst. Jag tror att det är två bäbisar som lever därinne. För att väga upp väntetiden liksom

• Euphoria

Åh Stintan tänk att man blir så löjligt lycklig. Fast vi aldrig träffats ens Har väntat hela dagen på uppdatering från dig, varit in massor av gånger

• Euphoria

Hallå tjejer!

Nu får vi rycka upp oss! Lite aktivitet tack, vad gööör ni egentligen? Och mera mera preggo-rapporter

Hur går det för våran verkstadare? Hade mensen kommit tillbaka? Är ni på gång?

Jag har haft första mensen efter förlossningen för två veckor sedan, och vi kan nog säga att vi smyger in i verkstaden igen, vem orkar vänta Cool  Gjorde ett ganska starkt ältest igår hihihi, känner mig så busig och glad att få börja planera igen Börjat knapra folsyra med.

• Euphoria

Gårdagens ältest. Får se om det blir starkare idag

• Euphoria
    Lotta83 skrev 2010-09-06 19:36:38 följande:
    Episode- Fick min första mens i februari, så just den delen har inte varit något problem. Tycker bara det är lite svårt att veta när man har ägglossning. Blir det inget den här månaden (vilket jag inte räknar med) så ska jag köpa ägglossningstest för nästa månad. Har ju verkligen inget tålamod . Lite bortskämd med Alicia där det tog sig på första försöket. Var köper du dina tester?

Stintan- Va kul att allt ser bra ut med lillen i magen .
    Jag köper billiga stickor på internet eftersom jag är sån testoman Cool

tex. testlagret, babyornot eller minipristester

• Euphoria

Simon "råkar" rulla runt från mage till rygg om tillfälle ges. Men det blir nog mest så.. Ser inte så planerat ut
    Första gången var vid 3 månader, men då i sängen, och den lutade nog lite. Nyss gjorde han det på golvet.
    Han har hitills varit ganska fysiskt lagd och aktiv (läs vild )

Han är väl precis en månad yngre än din lilla tjej? 

• Euphoria
    Tokis skrev 2010-09-08 12:59:26 följande:
    Engla kom 1 april...
    Och Simon 1:a maj
  • Euphoria
    Stintans skrev 2010-09-08 13:36:17 följande:

Epan: så spännande det är när någon annan är i verkstaden! haha, jag är så trött på det själv.. hur var ÄL-testet igår o idag?
    Bra med billiga stickor, går ju en hel del om man har problem med testfingrar..

Ja, jag lider av en allvarlig form av testfingrar

Ägglossningtesten ser ut såhär, alltså inte ett dugg spännande.

På Uppmaning skickar jag även med ett gäng bilder på lilla pysen

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...