09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Äsch nu blev det ju lite fel. Men här kommer lite bilder på Simon iaf
Lättroad -->
">
Äsch nu blev det ju lite fel. Men här kommer lite bilder på Simon iaf
Jag är på dag 16, hade ju lite längre cykler innan jag blev gravid, typ 35 dagar, så jag har börjat testa tidigt Läst om flera med pco som plötsligt fått perfekta 28 dagars cykler efter att ha fött barn, så jag ville testa tidigt för att inte missa den utifall att.
Fast vi har iaf sex tillräckligt ofta för att pricka äl när den än infaller, så jag testar ju mest för mitt egna nöjes skull
Äsch, kommer ju bara på mer saker att skriva hela tiden.. Jag kapar tråden
Ja pilot vore nått, helt hysteriskt roligt att flyga tycker han
Nu ska jag försöka snoka reda på dig på facebook
Jag började må illa i de veckorna, sen fortsatte jag till vecka 18
Kände inget illamående de första veckorna.
Mmm, majsbågar Simon har faktist fått "provdregla" ett par sådana också, men jag upplever honom lite hård i magen efter det, så vi väntar nog ett tag innan han får såna igen
Men han gillade dem skarpt!
Duktig liten tjej du har, tänk att hon redan är så stor. Att tiden går så fort när man har små barn är verkligen inget skämt!
Simon äter smakisar här hemma sedan några veckor tillbaka, vet inte om jag skrivit det? Jag ammar bara på morgonen och kvällen, annars är det ersättningar och smakisar. Ville ju få ner min mjölkproduktin i tid innan älgjakten, så att inte tuttarna sprängs där ute i skogen när Simon är hos mormor Det gick snabbare än jag trott, så nu kan jag gå hela dagarna med "tomma" bröst utan problem.
Killen som gillar mat! -->
">
Men delamma tänker jag nog fortsätta med ett tag, finns det något mysigare än att ligga i sängen och amma på morgonen? (jo, det finns det säkert, men här hemma är det en personlig favorit)
Hoppas ni haft en fin helg med era små familjer
Igår var det begravning för min syster. Den var fin, två av min lillasysters kompisar sjöng, så himla fint. Lasarretsvisan, som jag alltid storbölat till, ännu värre nu kan jag säga.
Tänk att det bara är en månad till första 1-årsdagen i tråden!! Kom på häromdagen att jag hängt hos er i två år! Min lilla internet familj Tillochmed R har ju hygglig koll på er nu
Verkar förresten som att min äl antingen inte dyker upp denna månad, eller är förskjuten (elelr så har jag mot förmodan missat stegring, men det tror jag inte testoholic som jag är..) Jävla tröttsamt med pco
Men vaaart gjorde du av filmklippet? Bystar?
Haha, god kväll tjejer, nu stalkar jag er igen
Sysslar med min söndagsunderhållning, ghost hunters på 4+, i lööööv spökprogram. Fast jag är löjligt lättskrämd så jag ligger i soffan och gömmer mig bakom sovande Simon
Har nu de senaste timmarna sen jag skrev sist haft äl-smärta i äggstockarna. Kanske inbillar jag mig, men jag hade mina starkaste äl-test i fredags, sen har de bara blivit svagare, kanske missade jag höjningen ändå? Nu inbillar jag mig iaf att jag har ägglossning
Kikade in hos dig på fb Miixs - så himla duktig tjej! Är hon inte väldigt väldigt lik sin mamma!?
Simon har fått en tand