Murrmys skrev 2010-10-22 19:55:39 följande:
Hej igen!
Inte så ja mena Epan :P Klart jag förstår att du hellre åker till stan...
Jo de är jättemånga med små barn, jag började när Arvid var 6 mån, de är ju mest för sin egen skull då men nu märks det att de verkligen har glädje av varann! Vissa ggr är vi typ 5 barn, andra 25, oftast ca 10 och då är säkert halften under 1 år! SÅ kom dit om du orkar vettja!
Mellan mig och bror är det knappt 13 månader, vi har haft väldigt kul ihop men personligen skulle jag inte orka vara gravid nu, de här att inte sovit mer än max 5 timmar (skett kanske 5 ggr) under 7 månaders tid känns, och inga tecken på ändring än så...nej tack inte gravid nu, men kul för er om ni ville det
Men du: Sover han till 11-12?! Herregud, när lägger han sig då? Själv är vi upp 06. Somnar 19.30-20

Men passar bra in med tiderna i vårt liv så de är skönt. Måste ju upp till skolan och som sagt ÖF är ju 9-12
Stintan: Blä för illamående, men de går över! Och du har en underbar tid framför dig!! MEN därmed inte sagt att den inte är tuff!
Nä, dags för lite TV i min ensamhet...
Då skulle man nog släpa sig dit någon dag och spana in de andra mammorna och bäbisarna. Känner mig fortfarande helt vilse i Bjurs, ja bland folket alltså. Alla känner varandra så väl, och många verkar hu full koll på mig som är utsocknes, själv känner man till enstaka. Men jag har ju inte engagerat mig i några aktiviteter i byn heller så.
Öppna förskolan känns som en naturlig inkörsport för att träffa lite folk som man antagligen kommer att se mer av i framtiden.
Var det tisdag och torsdag? Kollade efter en lapp på affärn för några dagar sedan, vet att det satt en där förrut, men nu hade de tagit ner den när jag skulle kolla öppettider för öf.
Ja, han somnar ju inte förrens ca 00.00 heller, därav sovmorgonen.
Kul att det är så nära i ålder mellan dig och din bror! De flesta som växt upp med ett syskon så nära verkar vara rörande överens om att de haft jättmycket nytta och glädje av varandra under uppväxten, så jag hoppas på att vi får det så här med. Beräknat 13 månader mellan Simon och junior.
Vi var på privat vul igår och fick se pyret. Det såg fint ut. Skönt att ha sett det för nu vet jag inte om jag orkar mörka mer, mår så gräsligt dåligt hela tiden. Illamåendet tar knäcken på en. Simon börjar bli måttligt uttråkad på våra tråkiga hemmadagar med tråkig morsa. Vi släpade oss ut på en promenad igår iaf i fina vädret.
R är inte så bra på det där med promenader. Han får man tjata öronen av innan han vågar ge sig ut med två hundar samtidigt. Barnvagn på det är inte att tänka på.
Är vi förresten de enda som inte har någon snö än? Det ligger ett pyttelagar som närmast liknar rimfrost på backen men inget mer.