09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Ja, vi har riktigt snygg-bäbisar
Söt-Ellen som lucia
Ja, nu suprise-spydde jag ju igår igen, annars känner jag bara av lite illamående på morgonen.Men nu ringde min bm och berättade att min järnvärde låg på 11 och att jag får börja knapra Niferex direkt.. Så nu har jag mått fruktansvärt illa idag, känner mig mer död än levande när jag äter dom där tabletterna! Är det någon i tråden som provat någon av de andra sorterna? Niferex får mig att må så illa och ger mig världens ondast mage..
Bäbisen kan väl sparka åt vilket håll den vill
Simons favorit i slutet var hopp på liten lever och gallblåsa, inte nice för någon som redan hade gallstensbesvär, fy vad ont det gjorde! Eller när dom sätter sig i spänn och trycker ut huvudet ovanför ljumsken och fötterna tar spjärn ut precis under revbenen, usch vad ont det gjorde!
Simon var en så vild bäbis, hans sparkar var inte mysiga, dom var smärtsamma, redan i din vecka som du är i nu Stintan!
Hoppas den här bäbisen är av en lugnare modell
Här blir det vecka 16 och bäbisträff på bvc imorgon
Undra om jag ska berätta att jag är gravid? Nu syns det ju om jag inte klär mig bylsigt, och nästa gång vi träffas blir väl när jag är i vecka 20 kanske, då lär de ju få en chock om jag inte sagt nått