09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Hoppas allt är bra med er!
By starlight- Stackare! Ringde du vårdcentralen? Sådär ska du ju inte behöva må! Har du ingen möjlighet att ta lite ledigt från jobbet? Kanske sjukskrivning eller eventuellt vara föräldraledig ett tag? Tror du behöver en paus och ladda batterierna. Få energin tillbaka och kanske söka nytt jobb. Det börjar i alla fall bli varmare ute. Hoppas du mår bättre snart! En stor kram till dig!
Var på ultraljud för några dagar sen! Allt såg bra ut
Beställde iaf en massagetid i veckan som gick. var skönt! Har även börjat gå promenader varje dag och äta lite sundare igen. Måste vända allt och försöka förändra mitt liv. Men mkt smärta är ju kvar..och att jag vantrivs på jobbet =/ ja, jag har kollat efter nytt jobb. Men finns inga just nu. Önskar jag kunde starta eget. Men enegrin och tiden oooooch pengarna räcker nog inte nu.
Dock känner jag mig lite mer tillfreds nu än för en vecka sedan. Kaaan bero på att jag inte jobbat på över en vecka. Jag var hemma månd-onsd med värken. Sedan skulle jag jobab torsdag..men då blev ellen magsjuk IGEN..så jag har vabbat sedan dess. Imorgon ska jag jobba..Får se hur det går...Hoppas hopaps det går bra. varit där några gånger i veckan som gått på möten å sånt..Och vibbarna är inte inte roliga..Det är inte mysigt, trevligt, kul där nere längre...Mår kasst av att bara kliva in där.
Skulle gärna vara ledig ett tag..Men tänkt spara de fp-dagar jag har kvar..till lite lov å sånt..Har inte många kvar heller. Sem vill jag heller inte ta just nu.
MEN jag har tagit 2 dagar nästa vecka..så det blir lite långledigt i samband med påsk. Då åker jag och Ellen till småland! Jag önskar tiden kommer stanna en stund då :)
Åh lilla bebisflickan :))))))) va underbart! Satt och log åt en liten bebisflicka på teven innan och blev alldeles sjuk. åååh så fiiin. va roligt att du ska få en liten skrutt i sep! Grattis igen!
Hur mår du annars?