Valkyrie: Okej va skönt för dig om du nu bestämt dig för att göra den och du snart får göra det!
Jag vet inte, har ju inte testat nått annat "rejält" som en riktig diet utan bara slutat med godis och läsk, men det värsta med det var att jag faktiskt gick upp i vikt hur sjukt det än låter!
men som min gyn läkare sa , han tyckte inte jag borde göra den ,, för jag har inte det bmi som man tydligen ska ha, men då hamnar man mitt i mellan allt igen... För tjock för att få hjälp med att bli gravid för "liten"(är verkligen inte liten nästan uppe i bmi dom opererar på)för att tydligen få hjälp...Jag undrar varför dietister finns igentligen, är det inte för att hjälpa folk med maten och livsstil??
Snuddi: har ringt dom och dom sa att dom ska prova skicka remissen där det står att han skickat den och stryka under vilket datum den igentligen skulle skickats, ska prova ringa Skönvikt som det heter och höra med dom va dom säger..
Just nu känns det som allt går i mot en har haft det väldigt tufft senaste månaderna psykist, känner mig stressad och magen krånglar som vanligt..
Ser bäbisar över allt och bara längtar tills jag ska bli gravid, men hoppet är det sista som lämnar kroppen sägs det så mycket finns ju kvar!
Tror inte att "normala" kvinnor som har barn eller vet att dom kan få barn förstår vilken psykisk påfrestning det är att inte veta om man nånsin kommer få barn...
ush förlåt för ett megalång och deprimerande inlägg, men tror nog alla vi här inne har varit i det stadiet och kännt hur mycket kan man ta!!
Men en dask på kinden och borsta av byxorna nu kör vi tjejer! vi kämpar och vi kämpar och hoppas vi får utdelning snart!!!
kramar på er alla här inne!! jätte bra tråd!