• Ninja05

Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!

Hej!

Fastnade i en tråd där Ts la ut en bild där hon tyckte sig se en man..

Blev så nyfiken, hittade inte tråden igen. Men såg att ni "löste det"

Men kan ni inte visa några bilder där något "oförklarigt" fastnat?

Jag har inte något att bidra med just nu.. men såg någon som la ut ett kort då en dam fastnat på kortet?

Lägg ut!

• Svar på tråden Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!
  • azizam

Tack! Började känna mig halvdum...

• Kitt
    Mia386 skrev 2010-10-31 19:52:32 följande:
    Borta till höger i bild. 

Oooops spooky
  • thomas59

Det står några fula varelser utanför huset och skrikere om godis nu - men orkar inte plåta

• Mia386
    azizam skrev 2010-10-31 19:53:45 följande:
    Tack! Började känna mig halvdum...
    haha, ingen fara, tog ju inte så lång tid att fixa :) 
  • LillaPluppen

Festlig bild=)  undrar va det kan bero på, har försökt att lista ut det men nja.....

Att överdelen på gardinen i köket ser ut att vara en krage på kvinnans hals tror jag förhöjer intrycket av att det är en människa. Det är "lättare" att se en person om ni förstår hur jag menar.

• azizam
    LillaPluppen skrev 2010-10-31 19:58:40 följande:

Festlig bild=)  undrar va det kan bero på, har försökt att lista ut det men nja.....

Att överdelen på gardinen i köket ser ut att vara en krage på kvinnans hals tror jag förhöjer intrycket av att det är en människa. Det är "lättare" att se en person om ni förstår hur jag menar.

Håller med om att gardinkragen gör sitt till ,men jag har inte lyckats klura ut vad som ger resten av bildintrycket, även om jag är säker på att det finns en naturlig förklaring.
  • LillaPluppen
    azizam skrev 2010-10-31 20:00:26 följande:
    Håller med om att gardinkragen gör sitt till ,men jag har inte lyckats klura ut vad som ger resten av bildintrycket, även om jag är säker på att det finns en naturlig förklaring.

Såna här bilder är roliga att se, man vet ju iaf att mäklaren inte gjort någonting för att få bilden såhär eftersom han tydligen inte ens reflekterat över att det såg ut som att en kvinna stod där.

Det som gör det extra spännande är ju att det är likadan opacitet på ansiktet över dörrkarmen som mot köket så lite märkligt är det allt...

• pluvdo
    Mia386 skrev 2010-10-31 19:52:32 följande:
    Borta till höger i bild.

Det kan inte vara så att bilden är tagen långsamt? Alltså, så att kameran skall fånga in så mycket ljus som möjligt, som när man tar kort när det är mörkt? Att sluraren reagerar långsamt eller hur man säger. Då kan det ju bli sådana effekter på fotografier om någon går förbi när man fotograferar.
  • SladdispåG

Nja, inte fastnat på bild men det dök upp en ny bild på bilden efter två månader =S

Fuktskada men en läskig gubbe/tant, tydligare i verkligheten!
  • MammaHela

Jag tror att bilden på rummet är en typisk dubbelexponering.

Men jag håller med om att det ser läbbigt ut :S

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
Svar på tråden Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!