• Ninja05

Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!

Hej!

Fastnade i en tråd där Ts la ut en bild där hon tyckte sig se en man..

Blev så nyfiken, hittade inte tråden igen. Men såg att ni "löste det"

Men kan ni inte visa några bilder där något "oförklarigt" fastnat?

Jag har inte något att bidra med just nu.. men såg någon som la ut ett kort då en dam fastnat på kortet?

Lägg ut!

• Svar på tråden Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!
  • avelina92

Minkärlek09 skrev 2010-10-30 14:05:59 följande:
    vad är orber
    Orber är energi fält. du ser dem på denna bild, ljusa cirklar..
  • 2010mamma

Vad  syns i spegeln? Ser bara det som speglas från rummet

• killershrew
    avelina92 skrev 2010-10-30 13:07:08 följande:

Jag har massor från Ljusaryd i Blekinge!

Uppenbarligen tycker ljusarydsborna själv att det där bara är trams. I tråden om Ljusaryd här på FL vädjar en stackars ljusarödare om att spökjägare skall sluta besöka deras gårdar mitt i natten. Jag tycker du skall sluta trakasera människorna som bor i Ljusaröd så stackars tanter slipper vara rädda för nattliga påhälsningar! Jag hoppas du inser att du gör intrång på privat egendom?
    Ridicule is the only weapon which can be used against unintelligible propositions -Jefferson
  • avelina92
    killershrew skrev 2010-10-30 14:34:20 följande:
    Uppenbarligen tycker ljusarydsborna själv att det där bara är trams. I tråden om Ljusaryd här på FL vädjar en stackars ljusarödare om att spökjägare skall sluta besöka deras gårdar mitt i natten. Jag tycker du skall sluta trakasera människorna som bor i Ljusaröd så stackars tanter slipper vara rädda för nattliga påhälsningar! Jag hoppas du inser att du gör intrång på privat egendom?
    Det är lite kul det där. Eftersom att vi + flera har vart i kontakt med kommunen där de hävdar att ingen bor där, senast nån bodde där var på 80 talet men de kunde inte bo kvar. Plus att en vänlig farbror som bor i närheten hävdade bestämt att ingen bor där och att vi ska vara försiktiga! Och hur förklarar du då bilderna vi + andra tagit där??? Varje gång/dag vi åkt förbi har det varit släckt....
  • avelina92

Måste även tillägga att det är inte bara jag och mitt gäng som är där, det är människor som kör där varje dag, och på nätterna!

• killershrew
    avelina92 skrev 2010-10-30 15:13:26 följande:
    Det är lite kul det där. Eftersom att vi + flera har vart i kontakt med kommunen där de hävdar att ingen bor där, senast nån bodde där var på 80 talet men de kunde inte bo kvar. Plus att en vänlig farbror som bor i närheten hävdade bestämt att ingen bor där och att vi ska vara försiktiga! Och hur förklarar du då bilderna vi + andra tagit där??? Varje gång/dag vi åkt förbi har det varit släckt....
    Du tycker det är "lite kul" att människorna i ljusaryd tycker det är obehagligt att det åker runt bilar mitt i natten? Nåväl, jag har själv kontakta kommunen nu för info om de s.k. spökhusen.

Vad menar du med förklara bilderna? Allt jag ser är ljusreflektioner i fönster.
    avelina92 skrev 2010-10-30 15:17:04 följande:
    Måste även tillägga att det är inte bara jag och mitt gäng som är där, det är människor som kör där varje dag, och på nätterna!
    Hur menar du att det gör saken bättre? Det är ju hemskt om det är många som trakaserar samhället och inte bara ni!
    Ridicule is the only weapon which can be used against unintelligible propositions -Jefferson
  • killershrew
    avelina92 skrev 2010-10-30 18:26:25 följande:
    Hahah alltså vi SKRATTAR åt dig männska. Du får tro vad du vill Vad har du o göra här om du är så skeptiskt som du låter? Gå och lägg dig......
    Trevligt och konstruktivt inlägg. Jag skrattar inte.
  • avelina92

Jag tycker det är så himla konstigt att VARJE GÅNG vi och andra människor vart där har det inte varit någon hemma? Inte tändt någonstans? Jag menar, så länge kan de som "bor där" va bortresta? Och du kan ju fråga kommunen själv :) Det är kommunen som äger gården.

• avelina92

Och vi trakasserar inte stället som att krossa fönster etc. Oj glömde en grej till.. Dörren in till huset är igen spikad med en stor playwood skiva, hur sjuttan kommer människorna som bor där in?:) När det inte finns en annan dörr? Finns MYCKET som tyder på att ingen bor där. Du kan ju predrika för de som vandaliserar stället istället för mig som inte gör annat än tar kort?

• azizam

Jag tror inte på spöken men kan inte låta bli att få rysningar av denna mäklarbild på ett hus som ligger ute till försäljning.  Titta i dörröppningen på nedre högra bilden, den går att zooma. Denna bild plockades snabbt bort av mäklaren från annonsen på hemnet,
     kanske inte lockar så många köpare att få ett husspöke på köpetSpöke
    Hoppas att länken fungerar!

http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:hjaoH6MCZNUJ:www.maklarhuset.se/Images/objekt/Files/3PAIGURFKG0NTCJQ/MaklarhusetBeskrivningWeb.pdf+norra+dr%C3%A4ngsmark+15&hl=sv&gl=se&pid=bl&srcid=ADGEESjde_DKn8IvcIi1MW8zJL6qLNYhYEkLU0ObKSlgd6ZC1SJM_dTj8vS611fcR7clr3CpQDJka0sYjHIESzShRWarTtDyDYM2FTmF6ellE5BHWXdar6tnKhKRdnLKllj-l88FxYV9&sig=AHIEtbTe85vRJy-ljVqCIwrx4fmDdsL-gw

Svar på tråden Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!