Hej
Jag får se om jag kan nästa vecka, vi åker till landet på torsdagen och har visst bokat upp några av de andra dagarna, men jag får se. Vore ju kul att träffa er snart igen!
Ninus- vad härligt att dopet gick bra med lille sötisen!!
Jag håller nu på att planera inför vårt dop. Beställde dopklänning från minimindus igår. Ekologisk och svensktillverkad. Hoppas jag blir nöjd! Nu skall jag bara hitta ett syställe i stan som kan brodera in hans namn, någon som har tips?
Golden- Tyvärr är tjutandet ett mysterium fortf. Har märkt att det tjuter när jag går in i vissa affärer med vagnen. Ganska jobbigt faktiskt! Vi har dock bokat en verktadstid på Bigbaby där vi köpte vagnen på torsdag, så då skall jag verkligen ta upp det.
Anledningen till verkstadstiden är att vårt fotstöd på vagnen åker ned av sig självt. I lördags när vi skulle kliva på bussen så åkte stödet ner och Edvin efter. Edvin skrek inte ens utan landade på skötväskan och verkade som vanligt. Dock chockades hans föräldrar svårt! Vi slutade med hårdliften för ett tag sedan och nu när det blev varmt tog vi bort åkpåsen också men dumt nog tänkte vi inte på att sätta dit sittdelsinsattsen som man ju så klart skall ha även om han bara ligger i sittvagnen.Tack och lov hände inget men vi blev skärrade och fick en påminnelse i ämnet barnsäkerhet!
Förresten, Ninus. Jag var inne på studiefrämjandet och kollade efter dagkurser för föräldralediga men hittade inte någon. Jag kanske missförstod dig, det kanske inte var en fotokurs för föräldralediga utan en vanlig dagkurs du anmält dig till?
På onsdag är det Edvins tur att få sin spruta nr 2 och på torsdag blir han 5 månader, stora killen!! Otroligt, har jag varit föräldraledig i 5 mån. Vad tiden går fort, jobb, vad är det !?