Toa&Dusch på Camping
Hej!
Jag har bott på camping med husvagn två veckor i sommar. Kan direkt säga att detta var första gången jag bodde på camping och i husvagn.
Det var väldigt trevligt och mysigt vid de flesta tillfällena. Men sen fanns det stunder då man bara ville därifrån. Det jag inte riktigt trivdes med var duscharna och toaletterna. Duscköerna var så långa att man fick köa långt ut ur servicehusen. Och inte nog med det, ibland fanns det inte ens varmvatten,
Men det värsta var ändå toaletterna, vem kom på uppfinningen att man inte ska ha en öppning ovan och nedan av toalettbåset??? Är det meningen att man ska få förstoppning på semestern eller? Eller är det bara jag som har lite problem med att göra nr2 vid dessa förhållanden?
Är det någon som känner igen sig skulle det va kul att höra era åsikter och hur ni löst dessa problem:) Det e ju trots allt väldigt mysigt o campa om man tänker bort det nämnda!
Kram Lisa
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 20:32
Gick lite fort då jag skrev, det ska självklart stå "vem kom på uppfinningen attha en öppning upptill och nedtill på toaletterna"