Inlägg från: Misswiren |Visa alla inlägg
  • Misswiren

BF maj 2011

Hejhej.

En till som nyss plussat. Rättare sagt imorse. Vi lyckdes med vår första insemination, och är såååå lyckliga!!!

Beräknde BF den 1.a Maj.

Nu börjar mina ömma bröst framhäva, samt den eviga molande värken i livmordern.

• Misswiren
    Jodi skrev 2010-08-29 10:33:56 följande:
    Godmorgon!
    Jag har lite väl få symtom tycker jag (är i vecka 5), bara lite "mensvärk" och något ömma bröst, annars känner jag mig precis som vanligt!  Önskar mig nästan lite illamående så det känns lite mer "på riktigt"...

Det enda jag är rädd för vad gäller kroppsliga ändringar är om man spricker mycket vid förlossningen och blir inkontinent åt både det ena och andra hållet....

Grattis alla nytillkomna till plusen!
    Hehe. Jag känner likadant.
    Yrsel och lite ömma bröst, det är allt.
    De andra 2 gångerna har jag spytt från vecka 5 sååå in i bombem. Mått så illa av olika dofter och ja, gud vet vad.
    Räckte jag körde förbi mc donalds så spydde jag i bilen typ. Blev dessutom inlagd med dropp och grejjer.
    Nu går jag snart in i vecka 6, och känner inget än. På nåt sätt som du säger vill man känna ÄNNU mer, så det känns mer på riktigt.

• Misswiren

Hejhej.

Kan ngn lägga till mig i listan?
    Bf den 2:à maj.

Än inget illamående, men har för mig de kom i vecka 7 med sonen och då slog de hejvilt!!
    Längtar sjukt nog efter att få kräkas massor nu, haha. Känns bättre av min oro.

Kan månaderna bara gå liiiiite snabbare, bara i 9 månader, sen börja gå sakta :-P
    Vilka krav man ställer, hehe.

• Misswiren

Hejhej.

Såg att ett par stycken gjorde mig den snälla tjänsten. Satt med min Iphone och kunde ej göra de själv, så tack alla :)

Fröken Hanna: Jepp, andra barnet va de.

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
    Jag måste även passa på att fråga.
    Blir helt snurrig i huvudet av alla olika sätt att beräkna förlossningen. Vilken ska man välja, och hur ska man räkna?!
    Här på FL är det annorlunda och blir en helt annan dag än te.x Baby Center. Står nåt om att jag är i vecka 5, men egentligen vecka 6 om jag hellre vill räkna så? Haha.
    Kan ngn vara så snäll och förklara lite för mig, känner mig så dum. (6 år sedan jag födde min son och glömt allt det där :P)
  • Misswiren

Godmorgon alla.

Måste bara "få prata av mig". Har en jobbig oro i magen.

En dag innan BIM, så hade jag och mannen sex. När jag skulle in och "tömma" (Ursäkta), så kom det blodblandat sädesvätska.
    Sen inget mer. hade dock vääääldigt mensvärk dagen efter på kvällen.
    Men återigen, sen inget mer. Inget mer blod, inga bruna flytningar, inga smärtor.
    har inte blött en droppe sen dess.

Kan det varit ett missfall?

Är som sagt väldigt orolig. Väntar och väntar på symptomen som ska komma.
    Har fortfarande mensvärk och ömma bröst från och till.

Krävs det mer för ett missfall, eller vad tusan va det där blodet?

Kramar! 

• Misswiren

Kom tänka på en sak oxå.

Mina ömma bröst kom inte förrän BIM+2, så nu e frågan. Om jag fick ett missfall på BIM-1, fortsätter horomonen ett tag till ändå, så dessa ömma bröst ändå kunde komma.

Fan förlåt. Är bara så orolig.

• Misswiren

Hej alla. Är sååå rädd idag.
    Va p toa o gjorde nr 2, och skådar brun flytning och lite blod när jag torkade mig.

Paniken kom direkt.. Är så nere nu.

• Misswiren

Sitter inne på akutmottagningen på kvinnokliniken. Väntetider och magen är upponer av oro.
    Suck!
    Vill veta vad blodet och det onda innebär. Är så rädd!

• Misswiren

Hej alla.

Jag är lika oviss som innan jag kom in på akuten, om ens lite värre.
    Dom varnade mig redan innan VUL att det inte alls va säkert dom skulle se ngt, pga av det va så tidigt.

Men ja. Mkt sant. Dom kunde se att jag va gravid och så, samt hinnsäcken eller vad hon sa (lyssande knappt, för paniken steg direkt), men hon kunde inte se ngt foster. Så som hon sa till mig så är det 50/50 på hur de kommer gå. Givetvis rann tårarna som bara den när sambon kramade mig hårt i korridorren och min pappa stod och väntade utanför. Jobbigt att behöva förklara när man egentligen knappt försod vad som va fel.

Har fått en ny tid den 14.e för att se om fostert syns då, eller om det är helt tomt.

Är så orolig och orolig i magen hela tiden.

Tänk...sån lycka när jag såg mitt plus, och nu är man...långt nere igen.

• Misswiren

Sidan har varit helknasig från och till, men verkar fixat till sig.

För min del är de väldigt ovisst om junior vill stanna eller inte. Hade en bruna flytningar i torsdags och fick lite igårkväll oxå. Har mensvärk från och till hela tiden. Speciellt i höger sida så det gör ont i ryggen. Obehaglig känsla.
    Ska som sagt på det nya VUL den 14.e och se om det finns ngt där då? Dom såg inget i fredags, då dom sa att de kunde oxå bero på de va för tidigt.
    Hade de inte varit för denna mensvärken, så hade jag varit mer lugn. Men känns nu som precis innan *Smensen ska komma. Spänner, gör ont och pang kommer blodet. Men inget blod har än synts till.

Ber med hela mitt hjärta att jag inte får en dödsdom den 14.e

*Suck*

Svar på tråden BF maj 2011