BF maj 2011
11.04 tittade en liten flicka ut, 46 cm och 2260 gram.
Är helt slut, men mår under omständigheterna bra.
Trist! Men du är på rätt ställe nu och hoppas proverna är OK... 

Snart så! Och ännu bättre, mannen min kommer till mig nu på onsdag, sist sågs vi IRL 26e januari (han jobb- och basketkarriär där, därför, men det blir snart slut med det och bosätter sig här i Sverige)! Känns faktiskt skönt att han kommer hit snart, för det närmar sig ju... 
Jaa, nu har man blivit ett år äldre (idag) och ingen bebis som födelsedagspresent.
3 år kvar tills jag blir 30... hjälp, vart har åren tagit vägen... 
Varit på dop idag och man såg många små bebisar (mina vänners bebisar), fick bära dem en del och så började jag började längta något otroligt mycket efter vårt älskade mirakel som har det för bra därinne i magen. Men idag var det värsta morgon någonsin, h*n väckte mig med kicksparkar och viftade mycket med rumpan klockan halv fem imorse och det pågick ända till sju på morgonen. Gissa om att jag är helt slut nu och ska gå och lägga mig. Ögonlocken är blytunga. 
Jippi! Min man kommer till mig i natt. Äntligen!!! Sist sågs vi IRL 26e januari i år så det känns verkligen skönt att ha honom hos mig från och med i natt när det närmar sig till BF! Nu slipper jag (eller tills han är vid min sida) oroa mig, ifall det skulle börja och att han inte är vid min sida...
Ska till BM nu på torsdag. Mannen vid min sida för första gången, det också. Härligt, ska bli så underbart för oss, speciellt för mig då han ska lyssna på fostrets hjärta!! 
Förresten, är det normalt att väga lika mycket 3-4 veckor i rad? Sist kollade jag vågen (förrigår) och det står likadant, 68 kg, och det har varit så sedan en månad...
Äntligen är mannen hos mig nu sedan 2 dagar och han vart chockad när han såg min mage som blivit stor, ha ha... och att man känner bebisens delar allt tydligare gjorde honom häpen det också. Nu så är han fastklistrad vid mig och inte vill missa en enda sekund när bebisen rör på sig då han tycker det är så häftigt, he he... Så härligt att ha honom vid min sida igen!!! 
Huaa... Märkt att jag blivit mer törstig nu för tiden har jag märkt... jag som bara dricker och dricker... Är det normalt när det närmar sig till BF?? Går in i vecka 39 (38+0) nu på fredag *jisses, det närmar sig!!*
Imorgon till BM för kontroll med mannen vid min sida för första gången! 
Sen är det raka vägen till stan och då ska man vaxa benen, armhålorna och bikinilinjen... Får väl se om jag tål lika mycket som innan då jag inte vart gravid. Har hört att man blir mer känsligare då, spec huden...
När det är över, ska det bli skönt o slippa tänka på rakningen på ett tag 
Går in i vecka 39 ( 38+0 ) idag!!
Snart så, tjohoo 
Varit hos BM igår och allt såg bra ut som vanligt fast jag gått ner 1 kg! Blev förvirrad trots jag äter som en tok 
BM sa att det kan bero på att man använder "lätta" kläder nu, eller så tar bebisen allt från mig nu - extra liksom. Så hittills 9 kg sedan inskrivningen, tidigare 10 kg.
SF mått: 34,5 cm (2 veckor sen 33 cm)
Vikt: 67 kg (2 veckor sen 68 kg)
Blodtryck: 110/60
Blodsocker och allt annat såg fint ut!
Fostrets
lät underbart och fint!
Igår kom vagnen hem till oss. Äntligen! Blev lite orolig, då vi beställde vagnen 13e mars och att det gått lång tid. Och så närmar det sig till BFdagen, men nu behöver jag inte vara det längre och det känns skönt! Bebisen kan komma ut närsomhelst nu, he he. Vi är nöjda med vagnen som har allt, dvs liggdel, babyskydd och sittdel. Great! Ska ta kort på det under helgen om ni är nyfikna? 
11 dagar kvar till BF, snart är majmånaden här, alltså. Tänka sig va?! :) Har en känsla att h*n kommer ut senare än BF. Det hoppas jag inte men det kan man ju inte rå för... 
Just nu njuter jag så mycket jag kan, något extra iaf nu när det närmar sig, och sover rätt hyfsat bra på nätterna vilket jag är så glad för. Går på toa 2 ggr varje natt. Extra törstig nu för tiden.
Idag eller imorgon måste jag skärpa mig med att packa BB väskan, sköt upp det tidigare, och även skriva förlossningsbrev.... Något mer? Hmm...
Förresten, har varit och vaxat mig. Säger bara: Sickens, vad det gjorde ont därnere, men är glad att jag genomgick det ändå, ha ha...(Har iaf märkt att det är skillnad att vaxa därnere som gravid och icke gravid)... Nu behöver man inte tänka på att raka benen, armhålorna och ja därnere också på ett tag vilket är skönt! =)
Nu ska jag ut i det fina vädret. Blir bara så glav av det! =)
Fröken löken: Åhh såå sööööt!!! =)