BF maj 2011
jakeline skrev 2011-04-06 08:42:40 följande:
ja det gör det. Det är det man kan titta på om man misstänker havandeskapsförgiftning tex. Om svullnaden i ex fötter går ner under natten så är det oftast ingen fara. Jag är alltid lite mer svullen omf ötterna på eftermiddagen än på morgonen. Jättekul när skorna börjar kännas för små... :P Det beror lite på vad man äter under dagen sa min BM. Saltrikmat binder ju vätskan bättre tex. Blev lite sma stressad igar kvall nar vi stog och lagade mat i koket. Hade ju haft mina starka korta smartor kommandes i nedre delan av magen under dagen, sen blev de ryggvark i nedre ryggen sen fick jag ganska jatte ont i bada ljumskarna och de kandes nastan som jag fick foroka andas igenom varken.... =O Karl min blev ocksa stressad. =) Gick over nar jag sen atit och lag ner med varma vetekuddar pa ryggen. Ska till min forlossningslakare om fyra timmar sa da far vi i alla fall se mini och veta hur min svabb test gick igar.
Aven fast man kanner sig redo sa nar man far sadar att man tror de ar pa gang sa blir man lite som vanta nu.... Shit jag ar nog inte riktigt redo annu. =)