BF maj 2011
hmm är inte så bra på pound och ounces och inches...
men får inte "mitt" barn väldigt konstiga mått...om jag kikat rätt skulle det vara 3458 g (vilket är helt oki) men 42cm är ju väldans lite...
hmm är inte så bra på pound och ounces och inches...
men får inte "mitt" barn väldigt konstiga mått...om jag kikat rätt skulle det vara 3458 g (vilket är helt oki) men 42cm är ju väldans lite...
hihi gjorde precis detta test www.thelaboroflove.com/chart/pred.html
Enligt detta blir det en pojk...Så ja, en av varje då eller hihi tror iofs inte att det är tvillingar
Nä både jag o min man är blåögda och mörkhåriga...Stod nått om gröna ögon o rödbrunt hår...
Jag vet inte alls hur vi ska göra med det här med KUB-test. Min man o jag är inte alls överrens om vad vi ska göra om det är något fel...Han tycker inte att DS är ett värdigt liv...medans jag inte ser några problem med det...Men vi är nog uppfostrade väldigt olika på den fronten, har väldigt svårt att förklara för honom vad det innebär o liknande han tycker bara att det är fel. Så han vill med andra ord ta bort. Jag vet inte om jag skulle fixa det.
Däremot vill jag ju verkligen se liten där inne hmm
hur stor är risken för DS eller andra kromosonavvikelser???
Måste bara fråga..många av er som säger att ni börjar må dåligt i typ v 8-9 någon gång har hört det från flera vänner oxå...Men för mig som mått dålgit (mår konstant illa men spyr inte) sen några dagar efter + kommer jag att må ännu sämre när jag går in i v 8-9???
En vän sa till mig oj mår du redan så dåligt, det blir tufft...
Bävar inför detta...