Inlägg från: Sommarnatt2010 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt2010

BF maj 2011

jakeline skrev 2010-10-19 14:06:30 följande:
    vissa gör det ändå, vad jag har förstått det som. Men det är så klart upp till var och en. jag är ju inte direkt orolig.
    Får man välja det eller får man bekosta det själv då?? Jag gör för att de kör någon testperiod här i mitt landsting där alla blir erbjudna o jag vill verkligen se att det finns något där :P Kan är mer så när det är första oxå, vad vet jag...man är ju inte säker på att det verkligen är en människa där inne :P
  • Sommarnatt2010
    Lovelyness skrev 2010-10-19 17:00:59 följande:
    Ska inte heller göra KUB, jag känner inte att jag behöver den informationen riktigt. Skulle ändå inte bli lugn av en bra siffra, det betyder ju egentligen inte speciellt mycket... VUL däremot ska jag gå på den 3e november och sen blir RUL i mitten av december. VUL:et som jag ska göra nu vill jag mest göra för att kolla så allt ser bra ut innan man börjar berätta för hela världen :)
    Jag hade oxå gärna gjort ett UL bara...Som sagt gör det inte för testet i sig utan vill se pyret o att det mår bra...Blir jag då erbjuden KUB gratis eller får välja att betala en massa för ett tidigt UL så gör jag KUB gratis...Håller tummarna för att allt ser bra ut =)
  • Sommarnatt2010

Tycker inte jag har någon mage alls direkt..Lite lite put längst ner kanske, men det är ju sånt bara jag känner..o sen är min mage ganska svullen högre upp...men det är ju inge jämn rund mage direkt..Visst har jag kläder på mig kan jag nog få det att se ut så.Kan inte ha mina jeans så lever i leggings... Vill oxå ha mage :S

• Sommarnatt2010
    LiAnnA skrev 2010-10-24 00:36:16 följande:
    Skulle gå in i v 14 i morgon men min lill* ville inte stanna hos mig..Gråter

Tar bort mig från bf listan..
    Hoppas på lyckan för er andra att ni få en vår bebis.
    /LiAnna
    Styrke kram till er!!!! Så tråkigt, hoppas det tar sig snart igen
  • Sommarnatt2010
    Fröken Löken skrev 2010-10-25 18:23:21 följande:
    Apropå molvärk i magen som någon skrev om så har jag inte alls den där växtvärken som jag hade i början, men däremot sticker det och drar ibland nu förtiden... hoppas att det ska vara så!!
    Det där stickandet har jag oxå känt av o i helgen hade jag som sånna där hjärt hugg fast i magen...Hoppas oxå på att det är normalt..Känns ju alltid bättre när man är fler med samma erfarenhet...
  • Sommarnatt2010
    down under skrev 2010-10-31 18:11:18 följande:
    Imorgon ska jag äntligen på kub!!! Ska bli så kul att se lilla bebben igen!
    Hoppas att vi får bra resultat bara!
    Känns lite sent bara... med första barnet gjorde jag det i 11+5, imorgon kommer jag att vara i 13+0.
    Men det blir nog bra! Håll tummarna!
    Mitt Kub har blivit flyttat så ska inte göra det förens v 46 enligt deras beräkningar 13+0 men enligt mina 13+4 o det är ju verkligen på gränsen...senare än 13+6 kan de väl inte göra inte det?? Försökte få göra det denna veckan då jag är ledig..Men det tyckte de va för tidigt...
  • Sommarnatt2010

Jag ska göra KUB v 46. Ska göra det klockan 8 på morgonen. har sagt till kollegan som vet att jag är gravid att jag kommer lite senare. Men har tänkt på det där..Är det bättre att ta hela dagen. Tänkte lite på om det visar sig att det inte är bra...Kan det ju vara tufft att gå till jobbet o låtsas som ingenting...Hur har ni gjort??? Samtidigt vill jag ju inte tro att det ska vara något fel...

• Sommarnatt2010

Jag är ju lärare så behöver ta tjänstledigt eller om det är möjligt kan jag kompa...hmm får nog fundera lite på det där faktiskt...För som sagt blir nog tufft att jobba om något skulle vara galet...

• Sommarnatt2010
    Sofi 79 skrev 2010-11-02 08:27:09 följande:
    Men om något skulle vara galet är det väl bara att ringa sig sjuk? Man kan ju faktiskt få akuta förhinder även om man är lärare.
    Dessutom är ju allt säkerligen bra
    Jo jag antar det...ibland har man ju bra ursäkter till att sätta sina kollegor i klistret...annars tar det ju emot, men som sagt är det bra kan jag ju jobba utan problem...
  • Sommarnatt2010

Går tvillingar i släkten från pappans sida oxå???  Trodde bara det var kvinnan som kunde styra det där...Måste väl ändå ha med våra ägg att göra. Vi har inga på min sida nämligen men tänkte att det är lugnt...men min mans mamma var tvilling....

Svar på tråden BF maj 2011