BF maj 2011
på söndag har jag gått 19 fulla veckor, blev ju framflyttad 5 dagar när jag var på UL så nu är man beräknad den 7 maj ist för den 2maj, är rund som ett klot och nog fasen syns de allt att man är gravid...:D men jag kan inte direkt säga att jag känner nå rörelser:( jag som längtar så mycket efter de...
var till sjukgymnasten igår efter att inte ha vart där på 5 veckor och allt så bra ut var bara nån kota i ryggen som skulle rätas till men annars så allt bra ut och han sa att de såg bättre ut än vad han trodde att de skulle göra och att vi inte behövde boka in någon ny tid utan att jag själv skulle ringa om de va något och jag behövde kollas:D så skönt, var också till min barnmorska och tog nu blodprover och blodtryck pga att jag är väldigt yrslig på morgonen och så men allt så bra ut där så vi kom bara fram till att jag skulle försöka ta de lite lugnare på morgonen och inte göra för hastiga rörelser.. Några fler som har problem med yrsel?
de här med namn tycker jag är lite kul men kan vara ganska jobbigt ibland också när man inte kommer på något eller om man inte kommer direkt överrens med sin karl om namnet, i början funderade vi på Aurora om de skulle bli en tjej och Emanuel eller Samuel om de blev en pojke men nu har vi ändrat oss igen och nu har vi Mira om de blir en flicka tycker de är riktigt fint och om de blir en lite pöjk så blir de nog Nathaniel, men de är ju lång tid kvar ännu innan den lilla kommer men nu har vi iaf slutat försöka komma på fler namn så man får väl se helt enkelt efter att barnet har kommit så ser de kanske inte alls ut som en mira eller nathaniel så då blir de lite knivig och stressigt med att komma på ett namn:D
Nu är de dags för mig att fixa iordning mig och dotter sen ut i denna kyla "BRRR" inte ett dugg skönt ute..
Har känt några enstaka gånger på andra ställen i magen, men den lille trivs väl bra där nere antar jag