BF maj 2011
Ja jag kollade ju alla hennes omdömmen osv och hon hade bara 2 negativa av nästan 600 omdömmen och dom handlade om att de tyckte att de var lång leveranstid men alla verkar ha fått sina varor enligt omdömmena iaf, ja jag hoppas verkligen på att vagnen kommer för den var verkligen jätte fin bra pris och den har allt som jag ville ha, nå tyskt märke och jag har ingen aning om var man kan hitta liknanade eller om de här märket finns att få tag på i sverige..:Sså fort jag vet nå mer så får ni höra hur de går, jag är inte den som tror illa om folk så jag hoppas att hon håller de vi avtalat och att hon av nån anledning inte kunnat svara på mina mail bara ska prova ringa henne nästa vecka tänkte jag om jag inte får något svar denna vecka..
Gud så kallt de är här vi har 15 minus, och jag som trodde att våren var på väg att komma hit, ack vad jag misstog mig, men nu får de då inte komma nå mer snö.. var inte skönt att gå ut med hunden idag kändes som om att hela ansiktet blev förstenat hehe men skönt att vara inne nu iaf.
vecka 28+1 idag, tiden går men inte fort, var på kalas på sjukhuset igår och firade min syster som fyllde 18år, och alla som var där tyckte att jag var så stor, fast de tycker inte jag egentligen följer min kurva som jag ska så inge konstigt där inte, min farmor frågade om de verkligen bara är en där inne hehe. många klappar på magen blev de och alla sa ungefär: men oj så hård magen är. och ja min mage är hård hela tiden, de är ingen mjuk mage iaf. sparkar som mest gör den på morgonen när jag ligger och drar mig i sängen och hoppas på att kunna somna om och på kvällarna när jag ska sova så de tar en väldans tid för mig att somna jämt.
Nu har både min dotter och sambo hört hjärtljuden på bäbisen genom att lägga huvudet mot min mage, mysigt önska att man själv kunde göra de så man kunde få höra lite hehe,
Ska på dop i helgen sambons brorson ska döpas och de skulle komma runt 80 pers:S fattar inte, gud så många, och alla ska få plats och fika i lokalen också som inte är den största kan jag ju säga...
sen nästa vecka så ska jag till barnmorskan på måndag och på onsdag ska vi till fam. rätten och skriva på pappret och faderskap eller vad de nu heter..
Jahapp Alla Hjärtans Dag idag då.. ska ni hitta på något kul? överraska karl med något spec?