• Ewima

BF maj 2011

Forts.(dumma iPhone som kapar halva)
    Mat

• Ewima

Är det fler som ser "en unge i minuten" på 4:an? Snacka om sympativärkar! Känns lite spännande att vi ska föda på samma sjukhus (Västerås) :)

• Ewima

Kottemor: Samma här! Jäklar vilka förvärkar jag fick! :)

• Ewima

Jean: Jag haft en uvi dom gått upp i njurbäcken en sk. Njurbäckeninflammation. Jag hade gått ca en vecka med obehandlad uvi. Vad jag kan minnas gick det fort när behandling sattes in. Två-tre dagar och de allra flesta symptomen var borta.

• Ewima

Ang. Amningsbh så kommer jag köpa en från Change när bebis är ca2veckor. De kostar lite mer, men jag lägger gärna lite extra och få en skön (

• Ewima

Jag använder mina mjuka amningsbh:ar från Lindex redan nu ;)

• Ewima

Charlotte29: Jag väntar mitt andra barn och har sen igår upplevt den känslan du beskriver väldigt starkt. Det trycker neråt och ilar längst ner plus en massa förvärkar vilket är helt nytt för mig. Nu känns det som att blygdbenet "särar" på sig. Kanske har bebis sjunkit ner, hmm

• Ewima

Ang. AMS så skrev jag in mig i vecka 26 i januari. Visst, jag var väldigt skeptisk MEN gick på mötena. Och jag mötte en vd för ett företag som rekryterade. Jag blev kallad till intervju s gick jättebra. Jag blev erbjuden jobb i v28!!! Så nu är örsta månaden är gjord. Det kan gå vägen!

• Ewima

Helt enkelt: håll dig öppen för förslag. Vem vet, efter föräldrarledigheteb kanske den fd. Praktikplatsen erbjuder dig arbete?

• Ewima
    Kottemor: Håller tummarna fördig att det stannar av. Hr du ringt och pratat med förlossningen?

Miss Sindra: Stort Grattis på födelsedagen!

Håller med många andra i tråden att det börjar bli tungt nu. Jag har ett förbannat tryck neråt JÄMT dag som att. Känns som att bebisen ska "trilla ut" närsomhellst. 

Jag hoppas innerligt att den håller på att fixera sig (dottern låg i säte och det blev kejsarsnitt) Och vilka förvärkar jag har också. Hade inte en endaste förvärk med dottern, så mycket är nytt denna graviditet. 
Svar på tråden BF maj 2011