BF maj 2011
Vill visa vår vackra prinsessa som vi fick se igår hos Tittut i Stockholm. Så söt lilltjej. Längtar så tills maj då vi får hålla henne i våra famnar. Fick hur många fina bilder som helst ![]()

Vill visa vår vackra prinsessa som vi fick se igår hos Tittut i Stockholm. Så söt lilltjej. Längtar så tills maj då vi får hålla henne i våra famnar. Fick hur många fina bilder som helst ![]()

I förrgår åkte den äldste sonen på vattkoppor så nu går vi och väntar på att yngste ska också få det. Själv har man åkt på bihåleinflammation och äter penicillin vilket gör att jag mår urka. Inte mycket energi nu men bebisen verkar må bra iallafall
Härligt att läsa alla förberedelser inför när bebisarna ska komma
Mycket fina vagnar som ni har införskaffat ![]()
Mycket på G nu, spännande
Själv har jag 9 dagar kvar till bf. Har mycket förvärkar men inget som känns att det är på G, längtar mycket nu efter vår lilla bebis.
Grattis till alla bebisar
Själv väntar jag har 8 dagar till bf.
Hmm man kanske ska ta och testa IKEA idag
Har bf den 14:e men har fått båda mina andra barn tidigare så även fast jag vet att det inte alltid blir lika med alla barn så har jag innerst inne hoppats att få lite tidigare. Imorgon fyller jag år så kanske får man en fin födelsedagspresent ![]()
Svårt med skor här med. Har hittat flera snygga men vågar inte köpa då man känner som man går på ballonger nu. Idag har det känts som någon har (ursäkta uttrycket) kört upp en kniv mellan benen, under ett flertaget gånger under dagen och grymt mycket förvärkar. Någon fler med den erfarenheten? Gick in i vecka 40 (39+0) nu så nu är det nära ![]()
Grattis Down Under ![]()

Grattis till alla nya bebisar.
Idag blir det en tripp till kvinnokliniken för att kolla hur stor bebisen är och de ska även känna på mig för att se om de ska sätta igång mig. Vill inte föda fram en 5kg klump
Får inte små barn och nu har jag varit gravid längst av alla gångerna. Är nervös över att vår lilla skatt börjar bli stor därinne. Ska ta med förlossningsväskan, spännande vad de kommer att säga.
Nu är vår Irma här. 4206g och 51cm stor tjej. Kom med raketfart men allt gick bra
Hon är så otroligt fin ![]()
Tack för alla gratulationer
Här är vår lilla "knubbsälsunge"
4206g och 51cm härliga väck och äppelkinder
Fredagen den 13:e blev vår lyckodag