BF maj 2011
Jag tror de blir glada när det väl kommer till kritan, tror inte du det!? Det är ju så lätt att ha åsikter innan man vet något annat...
är detta deras första barnbarn?
Har en vecka på oss för att bestämma om vi vill göra KUB test eller inte. Eftersom vi inte tillhör riskgruppen så får vi ju betala för testet själv i sådana fall.
Vad vi vet så har vi ju inget i släkten som tyder på att det skulle kunna vara något, men samtidigt så kan det väl inte bara vara ärftligt om risken stiger i takt med ålder? Eller tänker jag helt fel?
Hej!! finns de nån annan tråd för maj mammor ,där mammor runt Göteborgs området finns på?
:)
Är då i v 11+6 (enligt mina beräkningar på nätet).
Var på inskrivning idag och fick göra ett UL.. var faktiskt lite orolig att det inte skulle finnas något därinne, men det fanns det! Ett litet pyre som sprattlade och ett hjärta som slog
Kan inte vara lyckligare!
Enligt mätningar av fostret så är jag i v 11+0 (enligt mina beräkningar är jag i 10+6 idag, så väääldigt nära).
Fortsätter räkna med samma BF tills jag varit på RUL och får se vad dom säger där.
Har jobbat en hel del hemma de senaste dagarna, målar om två rum med allt vad det innebär (slita ner tapeter, spackla, slipa och måla) och har så grymt ont i ryggen.. Inte kul. BM sa att det antagligen var foglossning och rekommenderade bälta och vila. Hon sa dock att motion inte förvärrar foglossningen, men att det gör att man får mer ont. Så, får väl försöka ta det lite lugnt..
Hej alla!
Hur mår ni som närmar er slutet av v 12. Är i v 11+5 idag och det känns som att illamåendet har blivit värre. Mår illa i princip hela dagarna, dock inte så illa att det känns som att jag ska spy (tack och lov). Men blir så trött på att må illa konstant. Det gör inte direkt mitt humör bättre..
Tröttheten är också kvar och jag känner mig nästan helt apatisk. Orkar ingenting. Fattar inte hur jag ska orka jobba imorgon, då kommer stressnivån vara på max också (och fortsätta hela veckan) 
Ursäkta allt gnäll, men behövde nog få ur mig lite tror jag..
Nu är det iallafall frukost och sen promenad i solen (och kylan) med vovven.. Får se om det hjälper mot mitt dåliga humör...