• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Hoppas på att bli mamma 2011
    Brooke skrev 2010-09-13 12:31:09 följande:
    Kevin var inte känd för mej innan.. Och Picasso var ju med i BB för skit länge sen, han är ju ändå en person som nydligen vart med i en sån här grej!
    Kevin var inte känd för mig heller sedan innan, men tydligen i Malta.
    BB kollade jag aldrig på och visste således inte om att Marie medverkat i det förrän det sades.

Mariette som var med i förra årets Idol har ju tydligen släppt en skiva före sin medverkan i Idol och det är ju också fel.

Man får nog räkna med att halvkända söker sig till Idol för att få större publicitet, hade ingen aning om vem denna Sebastian var förrän nu i helgen.

Har ni fått några favoriter än då som ni hoppas går vidare?

Jag gillar Olle, den hemlösa bagaren som bor på en båt och så gillar jag han som målade med  barn, en långhårig kille som jag aldrig fick något namn på.

Tjejerna så gillar jag Harisa och Minnah bla.

Vad fort man glömmer namn

• SC11
    Brooke skrev 2010-09-13 18:10:52 följande:
    Nu minns jag inte alls vad denne kille hette men jag tror han spelade gitarr och jag gillade honom skarpt =)
    den arbetslöse bagaren kanske? Jag tyckte han var bra :)

Jag tycker inte det är helt fel att redan etablerade personer deltar. Krantz är ju inte "känd". Iaf inte för mig, aldrig hört talats om honom., Och att Kevin var med i maltas eurovision visste man ju inte heller.
    Nu får dom en chans att synas och bli kända som en "idol".
    Klart dom har lite försprång...men det behöver inte avgöra..en helt "grön" kan komma minst lika långt :)

Rolig tråd föressten, hittade den nu!
    Älskade Alice från gbg och en tjej i första avsnitten som sjöng skunk ananis
    Brooke skrev 2010-09-13 18:10:52 följande:
    Nu minns jag inte alls vad denne kille hette men jag tror han spelade gitarr och jag gillade honom skarpt =)
    Var några killar som spelade gitarr så jag har ingen aning vem du syftar på
    SC11 skrev 2010-09-13 18:15:04 följande:
    den arbetslöse bagaren kanske? Jag tyckte han var bra :)

Jag tycker inte det är helt fel att redan etablerade personer deltar. Krantz är ju inte "känd". Iaf inte för mig, aldrig hört talats om honom., Och att Kevin var med i maltas eurovision visste man ju inte heller.
    Nu får dom en chans att synas och bli kända som en "idol".
    Klart dom har lite försprång...men det behöver inte avgöra..en helt "grön" kan komma minst lika långt :)

Rolig tråd föressten, hittade den nu!
    Älskade Alice från gbg och en tjej i första avsnitten som sjöng skunk ananis
    Kevin var inte med i ESC, det var melodifastivalen, men han har inte tävlat i ESC.

Jag gillade också Janine som sjöng Skunk Ananis och bagaren Olle.
  • SC11

Okej, jag är inte så insatt..  Men känd var han väl ändå inte innan ? Inte i Sverige iaf..

Ja, många bra i år. Kul!

SC11 skrev 2010-09-13 18:56:04 följande:
    Okej, jag är inte så insatt..  Men känd var han väl ändå inte innan ? Inte i Sverige iaf..

Ja, många bra i år. Kul!
    Vem pratar du om?
    Kaxmaja skrev 2010-09-13 19:03:05 följande:
    1 dygn och 1 timme kvar
    12 timmar kvar
Svar på tråden Idol 2010