• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Hoppas på att bli mamma 2011
    SC11 skrev 2010-09-14 12:43:03 följande:
    Kevin Borg ... visste du vem han var innan han var med Idol?
    Nej visste inget om honom då han bara var känd i Malta.

Mina favoriter i Luleå är Theres Nyström, Christian Wiklund ocvh hans tjej Sanne Nyström och den sista tjejen som sjöng Therese 16 år.

Ikväll får jag kolla på reprisen  vid 00.30 då jag troligen inte är hemma vid 20.00, vilken tur man har att det det går i repris några timmar senare så man slipper vänta ända tills på söndag

• Brooke
    Hoppas på att bli mamma 2011 skrev 2010-09-15 14:34:41 följande:
    Ikväll får jag kolla på reprisen  vid 00.30 då jag troligen inte är hemma vid 20.00, vilken tur man har att det det går i repris några timmar senare så man slipper vänta ända tills på söndag
    Det behöver du inte. Du kan kolla på tv4 play oxå 
    Brooke skrev 2010-09-15 14:47:07 följande:
    Det behöver du inte. Du kan kolla på tv4 play oxå 
    Nä, kollar på TVn då jag inte får det att fungera med nedladdningen av nåt man ska installera för att kunna se det och dessutom har jag sådan liten bildskärm. Jag är ändå uppe och pigg när det vankas Idol
  • Pyff
    Mynta skrev 2010-09-14 19:44:38 följande:
    Tjugo minuter! Och sonen trynar sött, yes!

Jag har flera favoriter. Janine Nyman (sjöng Weak), Olle Hedberg (gotlänningen) och Jimmy Claeson (som blev helt dissad förra året) är nog mina tre-i-topp just för tillfället.
    Jag älskade oxå Janine och Olle Tyckte även att paret som gick vidare igår var bra!
    Pyff på er!
    Pyff skrev 2010-09-15 17:39:18 följande:
    Jag älskade oxå Janine och Olle Tyckte även att paret som gick vidare igår var bra!
    Jag med, skrv om dom inatt här på tråden.

Var det inte nån här som kände nån som sökt till Idol i Luleå?  Vad hette han då och var han med igår?
  • vackrastarflow

jag måste nog påstå att de mest framgångsrika från Idol (inräknat vinnare och andra medverkande) är från Skåne Måns, Ola och Amanda har gjort bättre ifrån sig än alla vinnarna sammanlagt

• vackrastarflow

och ja, jag är från Skåne

• vackrastarflow

och YES! första biljetten till Helsingborg!

(ska sluta spamma nu hihihi)

Svar på tråden Idol 2010