• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • vackrastarflow

Linnea påminner lite om Miss Li, sån underbar energi och man blir glad av att se henne. Hon sjunger dessutom jäkligt bra, och verkar väldigt ödmjuk.

Jag tror hon gör sig bra i en mindre lokal, men tvivlar inte en sekund på att hon kan klara av en riktigt stor scen också (GLOBEN!!).

• First time
    Thaleya skrev 2010-10-15 20:40:03 följande:
    Alice gjorde helt ok idag. Bättre än de tidigare sen första framträdandet. Hon har levt väldigt länge på första framtrdandet men nu kanske hon inte behöver det längre.

Daniel gillar jag men han sjöng falskt i den låten, lät icke bra stundtals.
    Håller fullständigt med! Daniel brukar vara en av mina favoriter men idag var det hemskt att lyssna på honom,

Men den där förbaskade Weise, vilken slakt av en underbar låt!Skrikandes Dels sjöng han fel minst tre gånger och det lät inte bra alls. Fast jag har inte mycket för honom över huvudtaget i och för sig...Tungan ute
  • Thaleya

Tycker Linnea var bäst ikväll.

Jag gillar jazz, men måste Linnea vara en sådan tant på scenen?

• hmcc
    Thaleya skrev 2010-10-15 21:05:13 följande:
    Ne nu var du elak. Jag gillar weise :)
    Tycker hans utseende passar bra på scen. Jag ogillar brats i vanliga fall men jag gillar att han är en så in i ryggmärgen. Sen sjunger han rätt tekniskt och bra.

Tycker också juryn klagar för mycket på honom.
    Han kan väl vara bakgrunds/körsångare vid inspelningar så får man höra honom men slippa se honom.
  • Heavenlyfaith
    vackrastarflow skrev 2010-10-15 21:05:28 följande:
    Linnea påminner lite om Miss Li, sån underbar energi och man blir glad av att se henne. Hon sjunger dessutom jäkligt bra, och verkar väldigt ödmjuk.

Jag tror hon gör sig bra i en mindre lokal, men tvivlar inte en sekund på att hon kan klara av en riktigt stor scen också (GLOBEN!!).
    Trycker på "like"-knappen!

Det är det jag INTE gillar med Linda... att hon inte känns ödmjuk o genuin. Hon ska va så jäkla ball hela tiden...
    Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • First time

Håller med Thaleya även där, Linnea har lyckats bäst hittills. Även om jag inte heller gillar hennes tantstil och sen inte är så förtjust i den typen av röst heller. Men ikväll har hon varit den som använt sin röst bäst.

Men jag hoppas på att Jay ska vara grym som vanligtFlört 

• Heavenlyfaith
    Thaleya skrev 2010-10-15 21:06:27 följande:
    Tycker Linnea var bäst ikväll.

Jag gillar jazz, men måste Linnea vara en sådan tant på scenen?
    Hur menar du? Tant...
    Det är ju hennes stil... som synkar så exakt med hennes musik o hela ohn
  • Thaleya
    First time skrev 2010-10-15 21:05:45 följande:
    Håller fullständigt med! Daniel brukar vara en av mina favoriter men idag var det hemskt att lyssna på honom,

Men den där förbaskade Weise, vilken slakt av en underbar låt!Skrikandes Dels sjöng han fel minst tre gånger och det lät inte bra alls. Fast jag har inte mycket för honom över huvudtaget i och för sig...Tungan ute
    haha jag måste erkänna att jag knappt tittat på idol ikväll, har varit så okkuperad av FL.

Ska se hela idol med min kille senare ikväll. Tittar lite noggrannare då. Har bara ljudet på tv'n i bakrunden.
  • Thaleya
    Heavenlyfaith skrev 2010-10-15 21:11:46 följande:
    Hur menar du? Tant...
    Det är ju hennes stil... som synkar så exakt med hennes musik o hela ohn
    Hon rör sig som en 57 åring på silja line.

Hatar när hon guppar med axlarna sådär. men jaa hon kan ju inte hjälpa att hon är lillgammal i kropsspråket. men hon kan ju öva bort det kan man hoppas.

Värst är när hon ska ta i då och vara lite hipp. Slänga strumpbyxorna och leva på den vilda sidan. ne fy fasiken gillar Linnea men vilket hemskt scenspråk.
  • Heavenlyfaith

Tyckte Linda vara bara platt o trist....

Svar på tråden Idol 2010