fruis skrev 2010-08-25 17:55:13 följande:
Om man läser artikeln så misstänker ju jag att tjejen var på rymmen och träffade på en vuxen man på resa och följde med honom till hans hotellrum för att ha sex. Problemet är väl att hon troligtvis inte ville knulla i första hand utan behövde någonstans att sova, mat, lite pengar kanske. Hon hade knappast rest 30 mil för att knulla.
Och att insinuera att hon sitter och njuter av eventuella skadeståndspengar är bara cyniskt. Det är en sak att protestera mot det nya sättet att rubricera sådant som tidigare kallades sexuellt utnyttjande, en helt annan att framställa det som att trettonåringar lurar äldre män för att få pengar. Och även om de gjorde det, tror du att de mår bra av det?
Ja det var ju trevliga antaganden, ska du inte ta det lite längre? Att föräldrar som i hemstaden är kända missbrukare har förgripit sig på henne i yngre dar och nu lever hon fast i ett destruktivt självskadebeteende.
Jag insinuerar ingeting, behövs inte, hon har tagit initiativet punkt, mannen blir straffad för brott han inte har begått punkt, tjejen blir rikligt belönad för sina "tjänster".
Jag tror inte hon blir speciellt lidande att helt plötsligt bli rikast i klassen.
Men, tror du att det är helt otänkbart att 13-15 åringar kan tänka själva och ser möjlighet till att smälla två flugor i en smäll? hur naiv får man vara egentligen?
MysTic PrincesS skrev 2010-08-25 17:58:00 följande:
Så om han hade sex med henne för att hon har dåligt självförtroende eller bara vill bli bekräftad så är han offret?
Med tanke på den sidan du länkar till så finns det väl gott om män som tänder på yngre tjejer och tar tillfället i akt om det erbjuds. Även männen i artikeln
Och tjejer har nog inte det som sitt livs uppdrag, att ligga med en äldre man för att få pengar.
Vad spelar det för roll varför tjejen ville? Han var ingen psykolog(tror jag i alla fall), bara en tillfällig sexkontakt.
Kan jag poängtera "om tillfället
erbjuds" vilket bör enligt all logik ta bort eventuell skuld från mannens sida, det är bara att urvattna begreppet våldtäckt och håna offer för
riktiga våldtäkter.
Nej det har dom antagligen i dom flesta fall inte, det förändrar inte faktum att det är jävligt naturligt att "ligga" eller rida, eller ta det doggystyle eller hur nu dagens "barn" föredrar det.
Kollar man runt på nätet idag så kan man fundera var dessa "barn" ni snackar om håller hus, jag ser endast unga, kåta tjejer hungriga på livet och allt vad det har att erbjuda.