• Ansi30

Vi över 30 som längtar efter första barnet

frifantasi skrev 2011-02-01 21:21:57 följande:
    För er som behöver lite skojsigt ikväll kan jag för övrigt tipsa er om denna sida om i inte redan trillat över den, hahaha vad jag skrattade. Varning, öppna inte och läs när kollegan bredvid sitter i viktigt telefonsamtal :)

www.damnyouiphone.com/
    hahahahaha!!!!
    tack för länken, skrattade så tårarna rann vid "fritzl" 
  • Ansi30

Stort Grattis till MariaF79!!!! Vilken underbar födelsedagspresent! Vad kuuuul! Jag behövde lite pepp idag och ditt plus gjorde susen

• Ansi30

ÅH GRATTIS Frifantasi! Well done

Kia78: Jag hade cellförändringar vid cellprov, fick återkomma igen för nytt efter några månader. Förändringen var kvar så jag blev kallad för en biopsi. Skönt nog var svaret på den att allt var helt okej. Nu går jag och tar cellprov lite oftare.
    Cytologprov? Är det det vanliga cellprovet eller är det biopsin? 

• Ansi30

Heja dig Längtan1980! Vad härligt, stort GRATTIS!!!! Sicken grej!

• Ansi30

Saftochbulle... nu är det många tummar som hålls! Beundrar att du klarar av att vänta med testet! Men det är klart att mannen din ska få vara med när ni testar

• Ansi30

Wiieeee grattis Saftochbulle, fasiken vad roligt! Stort GRATTIS!

• Ansi30

Polarlantis: Byt ut ipren till alvedon. Har hört att ipren inte är bra när man jobbar på bebis. Kanske rör det sig just om äl/kbefrukningstiden men iaf... ville bara säga det!

• Ansi30

Millan75: yaahoooo där satt den! Härligt! Stort Grattis!!!

• Ansi30

Hej på er!

Har varit iväg ett par dagar så nu är det till att läsa ikapp.

Här har mensen kommit, crap, men snart gått, skönt. Så snart börjar ligga-veckan igen  

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet