Vi över 30 som längtar efter första barnet
Fru KM det blir inte mkt mer plus än så Vad härligt!!!!
Stort grattis!
Fru KM det blir inte mkt mer plus än så Vad härligt!!!!
Stort grattis!
Längtan81: STORT GRATTIS!!!! Vad härligt, jag blir så glad för er skull!
Längtan81:
Jag ser att ni också har försökt länge, så även vi. Får jag fråga om du/ni har gjort ngt speciellt för att öka fertiliteten? Du kanske har skrivit ngt i tråden tidigare men jag orkar inte klicka tillbaka :-b
Grattis igen till plusset!
Krya på dig essalady!!!
Den här månaden beter sig min kropp både exakt som vanligt men ändå annorlunda. Låter precis så förvirrat som det är. Bim på ons eller tors och mensvärken kom tidigare än vanligt, redan för en vecka sedan. Brösten gör som vanligt ont men jag tycker det onda sitter mer i mitten än annars, då brukar det mest sitta ut mot armhålorna.
Jag brukar alltid få mensvärk en bra bit innan BIM men nu avtar den i styrka, annars brukar det vara tvärtom.
Får säkert mens som vanligt på ons/tors.... känns mest troligt.
Hur är det med er andra som närmar er BIM? Hur känner ni er?
Daniela01: Faaaasiken vad roligt! Grattis i massa lass!
Och SannaK, det där låter ju onekligen som något som kan ge plus
Själv fick jag under tidiga kvällen den mkt tydliga inför-mens-huvudvärken och nu har det så smått börjat blöda.
Så jag tar och flyttar mig i listan.
Den är månaden kör vi utan äl-test. Vi planerar att köra varannan dag med början direkt efter mens och sen fram till nästa mens...så håll i hatten
Sanna... vad tråkigt! jag förstår att du tar lite time-out. Tråden lär finnas kvar när du vill komma tillbaka!
STOR och VARM kram!!!
Astrogirl, en jättestor kram till dig och din man! Kan bara tänka mig vilken tomhetskänsla det måste bli. Ta hand om varandra, sörj och sen när ni börjar hitta tillbaka och allt det rent fysiska är över så finns vi här för nya tag!
Självklart hänger du kvar här i tråden under den här jobbiga perioden. här finns det ju fler som har gått igenom liknande förluster och kan stötta och kanske vägleda.