Jojjo77 skrev 2011-03-15 07:33:09 följande:
Vad tråkigt Kia

Ja, vad gör man ... Det är ju det där som är det tuffa. För min del så brukar jag känna mig nere en dag eller två, men sen kommer jag igen på något konstigt sätt. När ÄL vankas så har jag liksom lagt mensen bakom mig, både bokstavligt och bildligt

Skämt åsido, visst f...n är det tufft, det kan ingen säga något om, men jag tror att vi alla har större ork än vad vi ibland tror. Försök att tänk positivt, snart är det din tur!!! Stor styrkekram!!!
Tror som Pingla, inte alls på den här månaden heller. BIM idag men ingen mens när jag vaknade, men den droppar nog igång under fm, såsom den gjort de senaste två gångerna. Känns faktiskt okej med mens den här månaden när man vet att man inte försökt så hårt, då blir i alla fall jag mindre besviken. Lite besviken blir man väl alltid, när mens är ens största fiende. Idag vaknade jag med energi i kroppen och det var länge sen kan jag säga!!! Himlen är blå och solen skiner, underbart!!! Nu blir det en promenad till jobbet.
Ha en härlig dag alla underbara tjejer!!!

Jojjo... jag är helt i synk med dig även fast jag har ett par dagar kvar till BIM. Har inga vanliga inför mensen känningar, är pigg i hela kroppen och är allmänt positivt. Andra månader är jag helt labil på alla plan vid den här tiden
Det jag har är en skum känsla i "tjejmagen" till och från. Det pirrar eller "skrapar"... får säkert mens som vanligt i helgen men det här ger en ju lite hopp iaf.