Vi över 30 som längtar efter första barnet
Tråkigt att vi inte fick några fler plus den här omgången, några tappra kämpare kvar i december i och för sig, men sen är det 2011 som ska bli vårt år!!
O kära allvetande fl-tjejer - kan ni hjälpa mig med den här...?
Har börjat tempa och som jag nämnde i ett tidigare inlägg tog tempen ett skutt den 22 december och efter det har den sjunkit 0,1-0-2, men legat högre än det här skuttet (först 36,3-36,4 och nu 36,5-36,6) Med det i åtanke skulle ju då äl har varit den 21 december. MEN jag hade älflytningar den 22-24 och positivt på ältestet den 23 (både på morgonen och kvällen, såg stegringen på kvällen den 22) och enligt den teorin alltså har äl den 24 eller 25 - möjligen redan den 23... HUR går det här ihop med tempen?
Jag skrev in mina temp på fertility friend och fick en preliminär äl den 21, när jag sen lade till positivt på ältest den 23 så sa programmet att det inte kunde räkna ut när jag ägglossat... Känns så jäkla frusterande nu för var det redan den 21 så var vi nog sena med att ha sex den 22 och 23... Och varför säger flytningen och ältestet en sak och tempen en annan? Får i alla fall uppdatera listan - för någon äl den 25 pratar vi inte om i alla fall!
DECEMBER
Januari
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET