Inlägg från: Jojjo77 |Visa alla inlägg
  • Jojjo77

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Glad påsk till er allaSolig{#emotions_dlg.flower}

Här är jag nedreglerad, d v s, satt i klimakteriet. Väldigt kul. Not. Men, det är ju trots allt bra att må dåligt i det här sammanhanget, för då svarar ju kroppen som den ska. Men, efter att ha blivit satt i klimakteriet två gånger nu, så är det inget jag längtar till, den dagen då det kommer naturligt {#emotions_dlg.djavulsk}Gråter

• Jojjo77

Hej alla! Äntligen kan jag komma med lite positiva nyheter. Ruvar just nu på ett ägg och har fått ägg till frysen. Det är långt kvar än, men tack vare ÄD kunde vi i alla fall få en chans!!! Jag lever nu på hoppet och NU SKA DET GÅ!!!

• Jojjo77
    Tedax skrev 2014-05-07 20:21:21 följande:
    Det var länge sedan jag skrev i tråden, men jag har följt hur det går för dig. Blev så glad att läsa att du äntligen är en ruvare nu! Hjärta Och att ni fått ägg till frysen också!

Håller alla tummar och tår för att det är er tur nu! Glad
    Irmeline skrev 2014-05-07 20:28:00 följande:
    Vilka fantastiska nyheter. Skönt att få chansen. Håller tummarna att det går vägen Solig
    Kattflickan skrev 2014-05-08 08:08:47 följande:
    Jojjo, jag håller både tummar och tår! Superbra att ni fick ägg till frysen! Kram!
    swede skrev 2014-05-08 09:09:15 följande:
    Åh vad spännande Jojjo. Vad glad jag blir att höra att du ruvar. Önskar dig all lycka till nu! Ska tänka på dig!
    Tack, tack, tack! Känns väldigt skönt. Är helt slut idag efter flera dagars enorm nervositet. Känner mig bakiso ch det vet jag att jag INTE är, haha.

Kra,

• Jojjo77
    Aruba skrev 2014-05-08 19:41:44 följande:
    Nähä!!!!???? Vad roligt! Supergrattis!! Klart att det går!!!!!!!
    Saftmedbulle skrev 2014-05-12 14:11:14 följande:
    Heja, Jojjo! Vad kul att läsa att du ruvar. Väntar med spänning på att höra hur det går. Nu jäklar är det er tur!
    Tack söta ni!!!  

• Jojjo77

Tack! Jag känner mig helt avtrubbad. Fattar ingenting. Heeelt overkligt! Nu hoppas jag att vi får gå hela vägen den här gången! Kram

• Jojjo77

Tack snälla ni. Jag hoppas att det går vägen denna gång, svårt att känna sig helt glad, vågar inte riktigt. Livrädd för ett till missfall. Är väldigt svullen om magen p g a alla hormoner, så det ser ut som jag är i 3 månaden men det är bara vecka 3, så känns svårt att dölja... Vill inte riktigt låta alla vet ngt än. Antar att oron bara blir värre och värre, även om ett barn sen kommer  

• Jojjo77

Tack alla. Ljusrosa flytningar igår. Livrädd. Inget idag. Hoppet fick sig en törn. Det var så här vårt missfall startade sist...

• Jojjo77

Tack alla! Fick en liten släng av flytningar igår också, idag inget. Mår väldigt illa på morgonen och på kvällen. Illamåendet började i helgen. Ser det som något positivt. 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet