• acinna

Vi över 30 som längtar efter första barnet

marsflickan: Vet inte vad jag ska säga... Beklagar verkligen! *kram*

• acinna

Irmelie: Jag beklagar verkligen. Vet inte vad jag ska säga...

Millan: Du har rätt att oroa dig!!! Och det är bättre att ta ut din frustration över oss istället för din sambo. Vet inte hur det gått för oss efter vårt X om inte jag fått gnälla av mig och älta mina problem här på FL!!! 

• acinna

Längtar inte heller tillbaka till lägenhet! Älskar mitt gamla -20-talshus trots att här är mycket som skulle behöva göras. Men med ny sambo sedan 2 år, så har mycket hänt! Trappslipningen blev klar (min fd man började 5 år innan det blev klart... *suck*), vi målade om båda hallarna (uppe och nere) och trapphuset däremellan, la nytt golv i hallen, slipade golvet i hallen uppe och bytte plåten på balkongen. Nu i vintras så rev vi garderoberna i ett rum, isolerade om från yttertaket och ytterväggen och byggde ny garderob. Började även på vad som skulle bli vårt sovrum, men där tog orken och pengarna slut för ett tag... Nu har vi Ella och vill inte riktigt dra igång renovering innan vi vet att vi får det färdigt inom en månad.
    Uteplats lyckades sambon också göra nu i början av sommaren!

Visst finns det mycket att göra med hus, men jag älskar att ha trädgård och kunna gå ut när jag vill. Tyvärr har vädret inte gjort att Ella kan sova i vagnen utomhus i någon större utsträckning. 

• acinna

Millan: Grattis till remissen! Blev så glad när jag läste det!!!

Polarlantis: Håller tummarna för dig och fröt!!! 

• acinna

Tittar in i tråden igen!
    Hoppas allt är bra med er, och vi håller våra tummar stenhårt för att ni ska få era plus!!! Försöker att sprida lite gravidbaciller på er, trots att jag är så ogravid det går!!! 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet